اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مشورتی گردشگری کشور:

ملت ایران بیعت مجدد با ولایت را در نهم دی رقم زدند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مشورتی گردشگری کشور گفت: ملت ایران بیعت مجدد با ولایت را در نهم دی رقم زدند.

ملت ایران بیعت مجدد با ولایت را در نهم دی رقم زدند

به گ‌زارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی عصر امروز در نشست اعضای پایگاه شهید آوینی افزود: نشان دادن همبستگی مردم ایران و پیوند ناگسستنی با ولایت فقیه بزرگ‌ترین دستاورد حماسه 9 دی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: مردم با حضورشان در این روز نشان دادند که شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه یک تعارف یا شعار ساده نیست و با حضورشان در صحنه و تثبیت رای 40 میلیونی نشان دادند که در عمل نیز به این شعارها اعتقاد دارند.

محمدی، حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان دانست و گفت: مردم نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی ولایی بوده و وابسته به اشخاص نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه این حرکت مردم شریف کشورمان توانسته رضایت حضرت ولیعصر(عج) را جلب کند، اظهار داشت: دشمنان در این روز دیدند که مردم یکپارچه بوده، گوش به فرمان رهبر محبوبشان هستند و تمام آروزهای غلطشان نقش برآب شد.

محمدی با اشاره به تحریم‌های موجود به عنوان حربه‌ای دیگر از سوی دشمنان برای در هم شکستن وحدت مردم ولایی کشورمان، یادآور شد: با وجود فشارهای تحریم اوضاع خوب است و توانسته‌ایم این تحریم‌ها را تا حد زیادی دور بزنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت است که می‌توانیم میزان توانمندی و مدیریت صحیحمان را نشان دهیم، تحریم را فرصت خوبی برای بازیابی توانمندی‌های دیگر برای رهایی از وابستگی به نفت دانست.

محمدی با تاکید بر اینکه باید آستانه تحمل را در این شرایط سخت بالا برد، اظهار امیدواری کرد با رهبری‌های داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مطمئن باشید به زودی این شرایط سخت هم تمام شده و روسیاهی برای استکبار جهانی می‌ماند اما تا آن زمان باید تمام مردم و مدیران سه قوه آستانه تحمل عمومی را بالا برده و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فتنه پس از انتخابات، بر خلاف انتظار دشمن بصیرت ملت ایران را بیشتر کرده است، افزود: این اتفاقات نشان داد که مردم باید همواره به هوش بوده و در هر مسئله‌ای به بیانات و سفارشات مقام معظم رهبری تکیه کنند چرا که فتنه همیشه منتظر ایستاده تا با کمترین دور شدن مردم از ولایت ضربه خود را وارد کند.

محمدی تصریح کرد: آنچه در روز 9 دی رخ داد، بیعت دوباره مردم ایران با آرمان‌های انقلاب، ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بود.

وی گفت: حضور مردم در صحنه بیانگر احساس وظیفه مردم برای انجام این عمل صالح بود که بیایند در خیابان و بگویند مردم ایران، اینها هستند. 

محمدی افزود: 9 دی روز فریاد بلند یکپارچگی ایرانیان در دنیای مادی امروزی بود.

انتهای پیام/60001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول