اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

گیرنده دیجیتال در همه شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد فعال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: گیرنده دیجیتال در بقیه استان‌های کشور فقط در مراکز استان‌ها فعال بوده ولی در استان ما در همه شهرستان‌ها فعال است.

گیرنده دیجیتال در همه شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد فعال شد

مسلم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گیرنده دیجیتال فعال است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور بوده که گیرنده دیجیتال در تمامی شهرستان‌های آن فعال است.

رحیمی ادامه داد: در سایر استان‌های کشور گیرنده دیجیتال فقط در مراکز استان‌ها فعال است که این موفقیتی بزرگ برای استان ما به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود گیرنده دیجیتال قطع  است، مورد قبول نیست، چرا که با نصب فرستنده 18 کانالی این امکان را برای هم استانی‌ها در شهرستان بهمئی فراهم کردیم تا بتوانند از این کانال‌ها استفاده کنند و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و ما تاکنون در رابطه با قطع این شبکه‌ها در استان شکایتی دریافت نکرده‌ایم.

مدیر کل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اعتراض برخی از مردم در رابطه با پخش برنامه تبلیغاتی کنکور آسان در شبکه دنا گفت: در وهله نخست هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این برنامه نداریم چرا که این مؤسسه با شرکت تبلیغاتی طرف قرارداد صدا و سیما قرارداد امضاء کرده و یک برنامه تبلیغاتی است.

وی افزود: ولی از زمان پخش این برنامه تاکنون پیامک‌ها و تماس تلفن‌های متعددی به صدا و سیما مبنی بر تشکر از پخش این برنامه دریافت کرده‌ایم به طوری‌که روزانه شاهد بساری از این تماس‌های مردم هستیم و اگر کسانی اعتراض می‌کنند شاید رقیبان این مؤسسه باشند و در جامعه رقابتی این امر بعید نیست.

انتهای پیام/2571/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول