اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پیشکسوتان ورزش اردبیل:

پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پیشکسوتان ورزش استان اردبیل گفت: پیشکسوتان ورزش با تجربه و سابقه درخشان در رشته‌های مختلف سرمایه‌های این حوزه هستند که باید از توان آنها به بهترین شکل استفاده کرد.

پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش هستند

صابر عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ‌کمیته پیشکسوتان ورزش استان اردبیل از زمان شکل‌گیری تلاش می‌کند تا با احصا، شناسایی و ساماندهی پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی آنها را مورد تفقد قرار داده و حمایت‌های مادی و معنوی را در حوزه‌های مختلف از این پیشکسوتان انجام دهد.

وی تصریح کرد:‌ در سال‌های گذشته این سرمایه‌های عظیم به باده فراموشی سپرده شده بودند که ما از چند سال قبل تلاش کردیم تا با درایت مدیریت ورزش و جوانان استان اردبیل و جمعی از فعالان با سابقه عرصه ورزش این کمیته را تشکیل داده و نسبت به حمایت همه‌جانبه از پیشکسوتان دست به کار شویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کمیته از شاخصه‌های مختلف رفاهی، حمایتی و همچنین شاخصه درمانی و... برخوردار است که سعی می‌کنیم در حد بضاعت و توان از پیشکسوتان ورزش حمایت کرده و غبار فراموشی را از چهره آنها بزوداییم.

عطایی اضافه کرد: از گذشته‌های دور تا تشکیل این کمیته اقدام مؤثر در زمینه تهیه لیستی از اسامی پیشکسوتان عرصه‌های ورزشی و همچنین برگزاری برنامه‌های حمایتی مادی و معنوی از این قشر پرتلاش صورت نگرفته بود که ما سعی کردیم لیستی را در این زمینه از ورزشکاران، داوران و مربیان با سابقه احصا و ساماندهی کنیم تا بتوانیم در حد توان و بضاعت خود از این نیروهای فراموش شده در عرصه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای کشورمان حمایت کنیم.

رئیس کمیته پیشکسوتان ورزش اردبیل یادآور شد: در این اوضاع و احوال که میلیاردها تومان در صنعت ورزش و در رشته‌های مختلف سرمایه‌گذاری شده و پول هزینه می‌شود نگاه و توجه ویژه به ورزشکاران زمینه یک حرکت مساعد و مطلوب را فراهم می‌آورد تا بتوانیم از این پیشکسوتان حمایت لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: نباید اجازه دهیم که گرد و غبار فراموشی بر چهره پیشکسوتان با سابقه ورزشی که از تجربیات مفید و مؤثری برخوردار هستند، نمایان شود.

عطایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تاکنون 300 نفر به عنوان پیشکسوت عرصه ورزشی شناسایی و ساماندهی شدند، گفت: ما یقین داریم بیشتر از اینها پیشکسوت ورزشی اعم از ورزشکار، مربی و داور داریم که انتظار می‌رود با علاقمندی به عضویت این کمیته درآیند.

وی از ارایه سبد حمایتی به پیشکسوتان ورزشی خبر داد و افزود: ما با همکاری برخی نهادها سعی کردیم تخفیفات ویژه‌ای را برای این گروه در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، اجتماعی، فرهنگی و تفریحی و زیارتی به وجود آوریم تا آنها با هزینه‌ای کمتر در این زمینه بتوانند از امکانات و تسهیلات استفاده کنند.

عطایی همچنین از برگزاری مراسم با شکوه تجلیل از 34 پیشکسوت عرصه‌های مختلف ورزشی در گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: 11 بهمن ماه امسال این برنامه در مجتمع کوثر اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62004/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول