اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اسپانسرینگ اداره کل ورزش استان مرکزی:

نیازمند تجارب پیشکسوتان عرصه ورزش هستیم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اسپانسرینگ اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: کمیته اسپانسرینگ نیازمند تجارب و نظرات ارزشمند فعالان و پیشکسوتان عرصه ورزش است.

نیازمند تجارب پیشکسوتان عرصه ورزش هستیم

سعید امجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی که در حوزه صنعت در این استان وجود دارد می‌توان از این ظرفیت‌ها برای بهبود ورزش استان بهترین استفاده را به عمل آورد.

وی تصریح کرد: کمیته اسپانسرینگ اخیرا با ابتکار مدیرکل ورزش استان راه‌اندازی شده و برنامه‌های ویژه‌ای را به منظور جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار قرار داده است.

مسئول کمیته اسپانسرینگ اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: دیدار با مدیران واحدهای صنعتی استان به منظور فراهم سازی بستر رشد و توسعه ورزش یکی از مهم‌ترین اقدامات این کمیته است که در این راستا ماهانه دیدارهایی را با مدیران انجام خواهد داد.

امجدی خاطرنشان ساخت: بیش از 2 هزار و 500 واحد صنعتی در استان وجود دارد که می‌طلبد مدیران این واحدها حمایت‌های شایسته‌ای از امر ورزش داشته باشند.

وی گفت: برای تحقق اهداف این کمیته می‌طلبد سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان نیز به یاری این کمیته آمده و اقدامات ارزنده‌ای را در این راستا انجام دهند.

مسئول کمیته اسپانسرینگ اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این کمیته بسترهای مناسب را برای سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز اماکن ورزشی

ایجاد خواهد کرد، بیان کرد: توسعه سرانه فضای ورزشی استان یکی دیگر از اهداف تشکیل این کمیته است که امید می‌رود با سرمایه گذاری بخش خصوصی شاهد تحقق این مهم باشیم.

امجدی ادامه داد: ایجاد تبلیغات شرکت‌ها و کارخانجات در مسابقات و میادین مختلف ورزشی، کاهش تعرفه‌های مالیاتی در حوزه ساخت و ساز اماکن ورزشی با رایزنی‌هایی که با مسئولان مالیاتی استان خواهیم داشت، از سیاست‌های در نظر گرفته شده برای جذب سرمایه‌گذاران در این حوزه است.

وی تاکید کرد: بدون شک دستیابی به اهداف طراحی شده بدون حمایت‌های استاندار، اصحاب رسانه، مسئولان صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسئولان امکان پذیر نخواهد بود که باید این عزیزان حمایت‌های خود را از این کمیته دریغ نکنند.

انتهای پیام/87001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول