اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

وحدت کلید پیشرفت هیئت‌های ورزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: رشد و پیشرفت در هیئت‌های ورزشی با وحدت و همدلی به وجود می‌آید.

وحدت کلید پیشرفت هیئت‌های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محسن حق‌شناس در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ژیمناستیک استان قزوین ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون ژیمناستیک و اعضای مجمع انتخاباتی اظهار داشت: وحدت و وفاق در هیئت‌های ورزشی استان سبب می‌شود هیئت‌ها با سرعت، روندی رو به رشد را در پیش بگیرند.

وی اذعان داشت: هیئت ژیمناستیک استان قزوین از جمله هیئت‌های ورزشی استان به‌شمار می‌رود که عملکرد آن یک نمونه خوب برای سایر هیئت‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ژیمناستیک را یکی از رشته‌های ورزشی پایه معرفی کرد و افزود: رشته ژیمناستیک به عنوان یک ورزش برای عموم مردم است و بسیاری از ورزشکارانی که در سایر رشته‌های ورزشی موفق هستند در کودکی و نوجوانی در رشته ژیمناستیک فعالیت کرده‌اند.

حق‌شناس با تأکید بر توسعه رشته ژیمناستیک در جامعه تصریح کرد: توسعه و گسترش این رشته ورزشی بر تمام رشته‌های ورزشی تأثیر خود را می‌گذارد.

این مسئول ادامه داد: همچنین به سبب تعدد مدال‌ها در رشته ژیمناستیک، این رشته ورزشی یکی از بهترین رشته‌ها برای سرمایه‌گذاری است.

حق‌شناس هیئت ژیمناستیک استان قزوین را یکی از هیئت‌های ورزشی موفق استان دانست و تأکید کرد: این موفقیت از طریق وفاق و هم‌دلی بین مجموعه اعضای هیئت به دست آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون ژیمناستیک را از فدراسیون‌های نمونه کشور دانست و بیان کرد: فدراسیون با تمام قوا و به کارگیری همه پتانسیل‌ها از رشته ژیمناستیک حمایت می‌کند.

انتهای پیام/77003/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول