اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مهم‌ترین رویداد ورزشی هرمزگان مجالی برای مهره‌های جوان

خبرگزاری فارس: دیدار دو تیم آلومینیوم و استقلال که یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی تاریخ هرمزگان است، علاوه بر معرفی ظرفیت‌های این استان می‌تواند مجالی برای ستاره‌های جوان زردپوش نیز باشد.

مهم‌ترین رویداد ورزشی هرمزگان مجالی برای مهره‌های جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پس از ورود تیم آلومینیوم هرمزگان به لیگ برتر فوتبال، این استان اقتصادی در رأس توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت چرا که مردم بندرعباس سال‌ها با وجود بازی‌های نسبتا خوب تیم‌های شهرداری و آلومینیوم در انتظار ورود به لیگ برتر بودند.

حضور این تیم هرمزگانی در لیگ برتر سبب شد تا پای بزرگان فوتبال ایران به بندرعباس باز شده و ظرفیت‌های فوتبالی این استان بیش از پیش به حوزه ورزش کشور شناسانده شود.

هر چند که آلومینیوم هرمزگان در نیم فصل نخست در تهران میهمان تیم‌هایی همانند پرسپولیس و استقلال بود اما در این نیم فصل و در نخستین بازی خود در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم پرمهره استقلالی است که طی روزهای اخیر توانست گهر درود در قالب جام حذفی را شکست دهد.

آلومینیوم نیز همانند دیگر تیم‌ها در تعطیلات نیم‌فصل بیکار ننشست و دست به تقویت تیم خود زد به نحوی که در این میان می‌توان به شکار ستاره خوزستانی استقلال یعنی میلاد میداودی و بازیکنانی همانند زارع و یک بازیکن بوسنیایی و همچنین مهرداد آوخ اشاره کرد.

این تغییرات در آلومینیوم سبب شد بسیاری از علاقه‌مندان به این تیم و کارشناسان، وضعیت بهتری را برای نماینده هرمزگانی‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر پیش‌بینی کند.

اکبر میثاقیان سرمربی زردپوشان هرمزگانی که معتقد است تیمش در نیم فصل نخست قربانی ناداوری‌ها شده است به فارس گفت: اگر همان بازی‌های نیم فصل نخست را به نمایش بگذاریم و کمی چاشنی شانس همراه تیم باشد مطمئنا آلومینیوم در لیگ برتر خواهد ماند.خریدهای نیم فصل باشگاه با توجه به توان مالی صورت گرفته است.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: جوان گرایی رخ داده در تیم آلومینیوم در نوع خود قابل توجه است.

به گفته میثاقیان در حال حاضر سه بازیکن این تیم که تا چند وقت پیش تجربه یک بازی لیگ برتری را نداشتند، در سطوح ملی مطرح شده‌اند.

وی در حالی این سخنان را مطرح می‌کند که بازیکنانی همانند هادی دهقانی به ویژه در چند بازی آخر آلومینیوم در نیم فصل نخست عملکرد قابل توجهی را از خود نشان دادند.

هر چند که آلومینیوم در حال حاضر با 17 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد، اما پیش‌بینی می‌شود که بازی چهارشنبه این تیم با استقلال بازی سخت و دشواری برای هر دو تیم باشد چرا که حتی بازیکنان آلومینیوم در بازی دور رفت خود با استقلال نیز بر این عقیده بودند که نتیجه مساوی عادلانه‌تر از شکست یک بر صفر در مقابل این تیم پرطرفدار تهرانی بوده است.

حال باید دید که دیدار دو تیم آلومینیوم و استقلال که در نوع خود می‌تواند یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی تاریخ هرمزگان لقب گیرد آیا می‌تواند به فرصتی برای معرفی بازیکنان جوان تیم میهمان تبدیل شود.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول