اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

رعایت عدالت در گسترش فضاهای ورزشی اعمال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: رعایت عدالت در گسترش فضاهای ورزشی در تمام مناطق استان از جمله اولویت‌های مهم اداره ورزش و جوانان در سال آینده است.

رعایت عدالت در گسترش فضاهای ورزشی اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از سالن رزمی ولیعصر(عج) اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه برخورداری از امکانات و فضاهای ورزشی حق همه جوانان استان است، این اداره کل در تلاش است فضاهای ورزشی را در مناطق محروم و حاشیه شهر توسعه دهد.

وی تصریح کرد: جوانان مناطق محروم و حاشیه شهر نیز حق دارند از امکانات مناسب ورزشی برای گذران اوقات فراغت برخوردار باشند که باید به این مهم توجه داشته و در راستای توسعه فضاهای ورزشی در این مناطق تلاش کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی برقراری عدالت در امکانات و تجهیزات ورزشی را از دیگر سیاست‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامت جسمی و روحی جوانان برقراری عدالت در دسترسی به امکانات ورزشی اصل بسیار مهمی است که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفته است و این رویه دنبال خواهد شد.

ملکی افزود: توسعه فضاها و سالن‌های ورزشی در اکثر روستاها و مناطق محروم استان نشانگر توجه اداره ورزش به این اصل مهم است.

وی با اشاره به واقع شدن سالن رزمی ولی‌ عصر(عج) اراک در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی تاکید کرد: از آنجا که این سالن در منطقه باغ‌خلج واقع شده و این منطقه جزو مناطق طرح سکونت‌های غیر رسمی است، باید مسئولین منطقه و استان نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشند تا با گسترش فرهنگ ورزش از به انحراف کشیدن جوانان این منطقه به راه‌های نادرست جلوگیری شود.

انتهای پیام/87001/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول