اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان خبر داد

برگزاری 12 دوره آموزش معلمان ورزشی در رشت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان از برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش معلمان ورزشی تا خرداد سال آینده در رشت خبر داد.

برگزاری 12 دوره آموزش معلمان ورزشی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مریم اسدی در جمع اعضای هیئت پزشکی‌ورزشی استان با اشاره به تعامل این هیئت با ورزش آموزش و پرورش اظهار کرد: این تعامل با هدف ارتقای سطح علمی معلمان ورزش استان در حوزه پزشکی‌ورزشی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت مبحث به‌روز بودن دانش پزشکی‌ورزشی در جمع معلمان ورزش مدارس، از چندی پیش همکاری خوبی بین هیئت استان و ورزش آموزش و پرورش شکل گرفته است.

مسئول کمیته آموزش هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان ادامه داد: این کلاس‌ها با استقبال خوب معلمان مواجه شد و هیئت مذکور قصد دارد با برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد برای علمی‌سازی هر چه بیشتر ورزش در مدارس استان اقدام کند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در مدارس اذعان کرد: آموزش و پرورش پایه ورزش قهرمانی و پشتوانه‌سازی ورزش در کشورهای پیشرفته است.

اسدی توجه به ورزش اصولی را مهم دانست و تصریح کرد: باید به توسعه علمی این مبحث توجه ویژه داشته باشیم و با توجه به اشتیاق معلمان ورزش استان برای آگاهی از مبانی پزشکی‌ورزشی حوزه آموزش هیئت نیز راغب است دانش خود را در اختیار این عزیزان قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه معلمان ورزش به صورت مستقیم با دانش‌آموزان ارتباط دارند، خاطرنشان کرد: معلمان نقش بسیار مفیدی در تغذیه، ورزش صحیح و مناسب با وضعیت جسمانی دانش‌آموز و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی دارند.

این مسئول، اذعان کرد: هیئت پزشکی‌ورزشی استان علاوه بر برگزاری سمینار معلمان ورزش، برگزاری برنامه‌های آموزشی را تا خرداد ماه 92 ادامه می‌دهد.

اسدی از برگزاری 12 دوره‌ آموزشی معلمان ورزشی تا خرداد ماه سال آینده پس از نیاز سنجی و بررسی تخصصی در رشت خبر داد.

 انتهای پیام/84002/ق10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول