اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

امکانات ورزشی روستاهای شهرستان زنجان مناسب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به سرانه جمعیت روستایی و شهری،‏ گفت: امکانات ورزشی روستاهای شهرستان زنجان مناسب است.

امکانات ورزشی روستاهای شهرستان زنجان مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان زنجان، اظهار داشت: توجه به امکانات روستایی شهرستان ضروری است.

وی با تاکید بر رسیدگی هرچه بیشتر به مشکلات جوانان، یادآور شد: رشد فرهنگی و فکری جوانان نیاز به تدوین برنامه‏های کارا و موثر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید برنامه‏های موثری در این ستاد برای جوانان شهرستان مصوب شود.

وی خواستار عملیاتی کردن برنامه‏ها شد و ادامه داد: مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان باید با اهتمام دستگاه‏های دولتی اجرایی شود.

رحمانی با اشاره به انعکاس فعالیت‏های دستگاه‏های اجرایی در شهرستان، گفت: فعالیت‏های نمایندگان ستاد به صورت مکتوب تهیه و تدوین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: فعالیت‏ دستگاه‏های اجرایی باید به صورت مدون و مکتوب به دبیرخانه ستاد ارسال شود.

وی با اشاره به اطلاع‏رسانی مناسب دستگاه‏های اجرایی، خاطرنشان کرد: برنامه‏ها و فعالیت‏های دستگاه‏ها به شکل مناسبی اطلاع‌رسانی شود.

رحمانی از تشکیل سه کمیته تخصصی برای رسیدگی به مشکلات جوانان در شهرستان خبر داد و افزود: برنامه‏های اجرایی کمیته‏ها بر اساس آئین‏نامه اجرایی ستاد عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/73002/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول