اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بسیج دانشجویی دانشکده شهید باهنر شیراز

رزمایش علمی در شیراز برگزار شد

خبرگزاری فارس: رزمایش علمی در دانشکده فنی، مهندسی شهید باهنر شیراز برگزار شد.

رزمایش علمی در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رزمایش علمی ویژه برادران به همت بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر شیراز با همکاری کانون علمی دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز به مدت سه روز با حضور دانشجویان استان فارس در دانشکده شهید باهنر شیراز برگزار شد.

در حاشیه این برنامه سه روزه، حامد شوشتریان مسئول علمی دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز جمعه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشرفت علمی کشور اقدام به برگزاری این برنامه بزرگ کردیم.

وی استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه، ایجاد امید، انگیزه و اعتماد به نفس در دانشجویان به منظور پرداختن به فعالیت‌های پژوهشی و فرادانشگاهی، ایجاد یک شبکه علمی به منظور برقراری تعامل میان رشته‌های مختلف را از اهداف برگزاری رزمایش علمی برشمرد و افزود: تبدیل علم و تئوری و پایه به فعالیت‌های عملی و کاربردی و ایجاد تعامل میان دانشگاه‌های مختلف برای استفاده از ظرفیت‌های تمام مراکز علمی در پیشبرد اهداف پژوهشی از دیگر اهداف این برنامه است.

مسئول علمی دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز با بیان اینکه جامعه هدف این برنامه دانشجویان رشته‌های الکترونیک، کامپیوتر و مکانیک بود اضافه کرد: در این برنامه کارگاه‌های تخصصی و سمینارهای مختلف علمی، دوره‌های مدیریت زمان، منطقه آزاد علمی، برگزار شد.

شوشتریان از اعطای گواهینامه پایان دوره به شرکت‌کنندگان در رزمایش علمی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، دینی، معنوی، ورزشی، تشکیل حلقه‌های صالحین و ... از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول