اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس:

رزمایش «الی بیت‌المقدس» توان ملی بسیج را نشان داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» گفت: این رزمایش در حقیقت توان ملی بسیج در دفاع از ایران اسلامی را نشان داد.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» توان ملی بسیج را نشان داد

عبدالوحید فیاضی در حاشیه رزمایش دفاع از کوی و برزن که با نام «الی بیت‌المقدس» نام نهاده شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد اذعان داشت: این رزمایش و سایر فداکاری‌ها و از جان گذشتن‌ها مختص مجموعه بسیج بوده و امام راحل نیز در فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی این هدف بزرگ را دنبال می‌کردند.

وی افزود: بسیج در هر لحظه‌ای همچون گذشته آمادگی خود را در اطاعت و فرمان‌پذیری از ولایت و رهبری اعلام داشته است.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: در طول 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، این نیروی جان بر کف و مردمی همچنان ثابت کرده که توان مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی دشمنان خارجی و داخلی را دارد.

فیاضی خاطر نشان کرد: با وجود گذشت بیش از 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران همچنان شاهد حضور با طراوت و پرشور بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب و از همه مهم‌تر ولایت‌پذیری و فرمان‌برداری از اصل مترقی ولایت فقیه هستیم.

وی اضافه کرد: در برابر یک چنین فداکاری و اطاعت‌پذیری که بسیج به نمایش گذاشته است، ما مسئولان نیز باید این اهتمام را قدر بدانیم و از زحمات این افراد تقدیر کنیم.

انتهای پیام/86013/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول