اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

رزمایش «بیت‌المقدس» در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: در رزمایش گردان‌‌های واکنش سریع «بیت‌المقدس» خوزستان 450 نفر نیروی واکنش سریع از آبادان شرکت می‌کنند.

رزمایش «بیت‌المقدس» در خوزستان برگزار می‌شود

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس با 20 هزار نفر از نیروهای تیپ فوق در استان خوزستان برپا می‌شود.

وی افزود: شهرستان آبادان نیز با دو گردان و متشکل از 450 نفر از نیروهای بسیج با هدف افزایش توان رزمی بسیجیان برای حضور در صحنه‌های مختلف و مقابله با تهدیدات فرا منطقه‌ای در این همایش شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان ادامه داد: مقابله با تهدیدات فرا منطقه‌ای و بالابردن سطح توان رزمی بسیجیان همواره یکی از اهداف اصلی در برگزاری همایش‌ها با این عنوان بوده است.

وی همچنین در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حماسه نهم دی‌ماه عنوان کرد: نهم دی‌ماه یکی از روزهای مهم تاریخی انقلاب بوده که نشان دهنده ولایت‌پذیری مردم متعهد ایران اسلامی است.

عساکره گفت: این مهم به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ولایت‌پذیری مردم ایران از اذهان خارج نشده و همواره در این تاریخ گروه‌های مختلف برنامه‌های مناسبتی را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: به مناسبت این روز، برنامه‌های متنوعی در شهرستان آبادان با همکاری آحاد مردم در منطقه اجرایی شده که مهم‌ترین این برنامه‌ها تجمع مردم انقلابی در نماز جمعه هشتم دی‌ماه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان با اشاره به دیگر برنامه‌های مناسبتی در این روز عنوان کرد: برگزاری همایش‌های بصیرتی، شب شعر، نشست‌های حوزه‌های مقاومت بسیج و جوانان در مساجد از جمله برنامه‌های این روز است.

وی در پایان گفت: همه شهروندان آبادانی و مسئولان منطقه با شرکت در تجمع انقلابی روز جمعه شور خود را در حفظ حماسه‌های تاریخ انقلاب اسلامی بیش از گذشته نشان می‌دهند.

انتهای‌پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول