اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قدس گیلان:

حماسه 9 دی چشم فتنه را کور کرد

خبرگزاری فارس: سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه 9 دی چشم فتنه را کور و فتنه‌گران را رسوا کرد.

حماسه 9 دی چشم فتنه را کور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، اعلام کرد: نهم دی ماه 88 برگ زرینی در تاریخ کشور ایران، پیام ولایت‌مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت شد که این خود برگرفته از بصیرت و آگاهی ناشی از فرهنگ عاشورایی است.

این بیانیه می‌افزاید: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در تظاهرات 9 دی 1388، در واکنش به حرمت‌شکنی عاشورا توسط برخی عوامل و ایادی فتنه در 6 دی سال 88، حماسه‌ای بی‌نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب بود که بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران اسلامی را به خوبی نشان داد.

سپاه قدس گیلان در ادامه بیانیه خود ذکر کرده است: حضور گسترده و مافوق تصور مردم در 9 دی که به حق یک معجزه الهی بود چشم فتنه را کور و فتنه‌گران را رسوا و دشمنان قسم خورده‌ای که منتظر فرصتی بودند که در سایه شوم فتنه و فتنه‌گران خودنمایی کنند، را مایوس و ناامید کرد.

این بیانیه اضافه کرده است: حماسه عظیم و عاشورایی 9 دی پاسخ کوبنده‌ای به تمام فتنه‌گران و حرمت شکنان عاشورا و دین ستیزان بدسرشت بود و نشان داد که تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) در عشق و وفاداری به رهبر خود همواره آماده ایثار و جانفشانی هستند اما آنچه از مردم  با بصیرت و ولایت‌مدار گیلان در تاریخ ماندگار شد حضور آگاهانه در روز هشتم دی ماه، یعنی یک روز زودتر از استان‌های سراسر کشور در راهپیمایی و تجمع عظیم شهر رشت بود که خشم و نفرت خود را از دشمنان ولایت ابراز داشته‌اند.

سپاه قدس گیلان با گرامیداشت حماسه بی‌نظیر 9 دی، اعلام کرد: همگام با مردم بیدار و بصیر گیلان و رده‌های اقشار بسیج در تجمع بزرگ ساعت 9 صبح روز جمعه هشتم دی ماه در میدان شهدای ذهاب رشت حضوری فعال داشته و بار دیگر برائت خود را از استکبار جهانی و مزدوران داخلی و فتنه‌گران و بیعت خود را با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول