اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

هدف اصلی فتنه 88 ضربه‌زنی به جایگاه ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان اینکه هدف فتنه 88 ضربه زدن به ولایت بود گفت: روز نهم دی فرصتی دیگر برای اثبات پشتیبانی مردم از نظام و ولایت است.

هدف اصلی فتنه 88 ضربه‌زنی به جایگاه ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت نهم دی با حضور فرماندار، امام جمعه چرام و دیگر مسئولان محلی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست برای برگزاری هر چه بهتر مراسم 9 دی و بر ضرورت برجسته‌سازی ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

فرماندار چرام اظهار کرد: وقایع تاریخی از جمله حادثه بزرگ نهم دی باید با بصیرت و آگاهی برای مردم تبیین و تحلیل شوند تا مردم با علت و عوامل بروز این حوادث تاریخی آشنا شوند.

این مسئول نهم دی را فجر دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ذکر و خاطرنشان کرد: تظاهرات نهم دی ماه 88 و حضور میلیونی مردم مسلمان ایران اسلامی حماسه به یاد ماندنی بود که در پاسخ به حرمت شکنان عاشورای حسینی شش دی‌ماه همان سال روی داد.

وی افزود: ملت فهیم ایران اسلامی بار دیگر با حضور میلیونی خود در خیابان‌های تهران و سراسر کشور این حماسه بزرگ را رقم زدند.

نیکروز برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های 9 دی را دارای اهمیت خاص برشمرد و گفت: روز نهم دی فرصتی دیگر برای اثبات پشتیبانی مردم از نظام و ولایت است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام ایجاد نظم و امنیت توسط نیروهای نظامی و انتظامی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: انتقال مردم روستاهای تابعه توسط آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این روز صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در این روز لازم است نسبت به اطلاع‌‌رسانی و تشخیص به موقع مردم از جریانات فتنه دشمن اقدام کرد.

فرماندار چرام با اشاره به این‌که آماده کردن و تزیین جایگاه به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: همه مسئولان نهایت تلاش و همکاری را به عمل آورند تا یکی دیگر از برجسته‌ترین برنامه‌های شهرستان چرام را رقم بزنیم.

 این مسئول در ادامه تمام تلاش مدیریت شهرستان را پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری در این شهرستان و استفاده از نظریات معظم‌له در فضای کار و زندگی مردم و مسئولان عنوان کرد.

انتهای پیام/82002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول