اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان:

بی‌بی‌سی فارسی برای ساماندهی آشوب‌های فتنه 88 تاسیس شد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: بی‌بی‌سی فارسی برای ساماندهی آشوب‌های فتنه 88 راه‌اندازی شد.

بی‌بی‌سی فارسی برای ساماندهی آشوب‌های فتنه 88 تاسیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد پیش‌ازظهر امروز در جمع خواهران بسیجی استان اظهار داشت: رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری و شبکه‌های اینترنتی قبل از برگزاری انتخابات و در حین برگزاری و چه پس از آن به ایفای نقش در گسترش آشوب و ناامنی و تحریک احساسات عمومی پرداختند.

وی تصریح کرد: در همین راستا می‌توان به نقش استعمار پیر انگلیس در راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای بی‌بی‌سی فارسی در مدت زمان شش ماه مانده به انتخابات اشاره کرد و پوشش خبری وسیع و 24 ساعته این شبکه از اغتشاشات و آشوب‌های اجتماعی مؤید اهداف از پیش طراحی‌شده این شبکه است.

وی اذعان داشت: ‌رادیو فردا، رادیو زمانه، رادیو رژیم صهیونیستی، شبکه‌های سلطنت‌طلب، انجمن پادشاهی، شبکه پارس، رنگارنگ، کانال یک شبکه سی‌ان‌ان و نیز سایت‌های اینترنتی مرتبط با جریان فتنه نظیر جرس، کلمه، بالاترین، قلم و ... و نیز فعالیت گسترده شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، تویتر، یوتیوب نشان از طراحی دقیق رسانه‌های بیگانه در مقابله با نظام جمهوری اسلامی و به انحراف کشاندن افکار عمومی است، تا جایی که شبکه اجتماعی توییتر مورد تقدیر وزیر امور خارجه وقت آمریکا قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: یکی از محورهایی که نقش پیاده نظام دشمن را ایفا کرد عوامل میدانی است که شامل همه گروهک‌ها و جریانات معاندی می‌شود که به اشکال مختلف در طول 30 سال گذشته از انقلاب اسلامی ضرباتی را متحمل شده بودند.

بهمنی‌نژاد افزود: در این میان می‌توان از اراذل و اوباش، قاچاقچیان موادمخدر، جریانات وابسته به وهابیت، اعضا فرقه ضاله بهائیت، گروهک‌های ملی مذهبی، جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، مجمع روحانیون مبارز و نیز برخی خواص بی‌بصیرت و کانون‌های ثروت و قدرت نام برد.

وی درباره فتنه‌هایی که در آینده متوجه نظام است گفت: بستر فتنه 88 فراهم است اما نظام هم آمادگی کامل در مواجهه با این خطرات را دارد و البته الآن شرایط نظام در برخورد با چنین معضلاتی خیلی بهتر از قبل است.

بهمنی‌نژاد گفت: طراحان فتنه به دنبال این هستند که با تبلیغات فراوان مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کنند البته اگر آنها فردی از داخل خود داشته باشند که غرب‌گرا بوده و با آرمان‌های آنها همخوانی داشته باشد از او حمایت خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در قضایای اخیر که در بازار تهران به وجود آمد عده‌ای از فتنه‌گران به دنبال ایجاد آشوب اجتماعی از طریق شبکه بازار بودند اما هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری باعث شد حربه آنان موثر نیفتد.

وی ادامه داد: حضرت آقا در بجنورد از بازاریان تهران تمجید کردند و در جواب این تمجید بازاریان تهران هم واکنش نشان دادند و گفتند ما همواره پیرو ولایت و در خط رهبریم و حساب ما با آن دسته از اراذل و اوباشی که می‌خواهند از فضای ملتهب بازار آشوبی بپا سازند جداست.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: برخی‌ها با آنکه می‌دانند که رد صلاحیت خواهند شد اما باز هم برای ورود به عرصه انتخابات رایزنی و گمانه‌زنی می‌کنند تا عاملی برای اعتراض به نظام داشته باشند و از این طریق فشار بیاورند چراکه به محض رد صلاحیت شدن شروع به فضاسازی تبلیغاتی و مظلوم‌نمایی می‌کنند و سعی دارند با این کار گذشته خود را تطهیر کنند غافل از اینکه مردم با بصیرت کشور گذشته و حال افراد را به خوبی می‌دانند.

انتهای پیام/2307/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول