اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بدمینتون خبر داد

فعالیت 23 هزار بدمینتون‌باز در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بدمینتون از فعالیت 23 هزار بدمینتون‌باز در بعد قهرمانی در کشور خبر داد.

فعالیت 23 هزار بدمینتون‌باز در کشور

محمدرضا پوریا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 40 درصد فعالیت‌های فدراسیون بدمینتون در بعد همگانی ورزش بدمینتون بوده و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

وی ادامه داد: در بعد توسعه همگانی ورزش بدمینتون، تعامل خوبی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی همچون سپاه، ارتش، بسیج و وزارت آموزش و پرورش و کار و تعاون صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون بدمینتون در خصوص علت تعویق در برگزاری لیگ بدمینتون کشور افزود: برگزاری مسابقات و اردوهای انتخابی تیم ملی بدمینتون و برگزاری رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون در دهه فجر، برپایی لیگ بدمینتون کشور را به تعویق انداخته که البته در تلاش هستیم هرچه زودتر این رقابت‌ها برگزار شود.

پوریا از افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ بدمینتون کشور خبر داد و تصریح کرد: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این لیگ از 6 تیم بیشتر شده است.

این مسئول در مورد جزئیات رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون فجر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این رقابت‌ها 20 تیم از کشورهای خارجی شرکت داشته باشند.

رئیس فدراسیون بدمینتون اذعان داشت: این رقابت‌ها از مسابقات سنگین در کشور به شمار می‌آید که دعوت‌نامه رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون فجر به کشورهای مختلف ارسال شده است.

انتهای پیام/77003/ذ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول