اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی نهج‌البلاغه ویژه ائمه جماعات جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: دوره آموزشی نهج‌البلاغه با عنوان نردبان آسمان ویژه ائمه جماعات مساجد جنوب کرمان در حال برگزاری است.

برگزاری دوره آموزشی نهج‌البلاغه ویژه ائمه جماعات جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مصطفی آزادی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: دوره آموزش نهج البلاغه ویژه مربیان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از صبح امروز در شهرستان رودبار جنوب آغاز شده است.

وی افزود: تلاش ما در راستای پویاتر و فعال‌تر کردن کانون‌ها با تأسی از آموزه‌های دینی و تحت لوای رهنمودهای ائمه معصومین است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان بیان داشت: در این دوره آموزشی یک‌روزه 40 نفر از ائمه جماعات مساجد جنوب کرمان حضور دارند و از کلاس درس یکی از اساتید بنیاد نهج‌البلاغه استفاده می‌کنند.

آزادی برگزاری کارگاه‌های آموزش محور و ترویج رهنمودهای نهج‌البلاغه برای تأثیر در زندگی افراد جامعه را بسیار ضروری دانست و گفت: نهج‌البلاغه کتاب ارزشمندی است که در همه زمینه‌ها الگو است.

انتهای پیام/2655/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول