اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش‎های دو روز اخیر صورت گرفت

ارتفاع 30 سانتیمتری برف در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان خراسان‌رضوی گفت: مشهد با ارتفاع 30 سانتیمتر برف، بیشترین بارش برف در چند روز اخیر را داشته است.

ارتفاع 30 سانتیمتری برف در مشهد

یحیی قائنی‌پور در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بیشترین میزان بارش برف که از روز گذشته در مشهد و سایر نقاط استان آغاز شده است، مربوط به شهر مشهد بوده و این شهر شاهد به زمین نشستن برف تا ارتفاع 30 سانتیمتر بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‎های واصله پس از مشهد، بیشترین ارتفاع برف از شهرستان گلمکان با 23 سانتیمتر و سپس شهرستان فریمان با 20 سانتیمتر گزارش شده است؛ همچنین طی شبانه‌روز گذشته شهرهای چناران و گلمکان با 11 درجه زیر صفر سردترین نقاط و کاخک با 9 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بودند، دمای هوای مشهد نیز در این مدت حداکثر 3 درجه بالای صفر و حداقل 8 درجه زیر صفر بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی در خصوص میزان بارش‌ها در ساری و شهرستان‌های استان خاطر نشان کرد: در سرخس 19، نیشابور 18، قوچان 15، کلات 13، گناباد و درگز 11، تایباد 9، تربت حیدریه شش و تربت جام یک سانتیمتر برف به زمین نشسته است.

قائنی‌پور همچنین در خصوص پیش‌بینی وضعیت هوای استان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و نقشه‌های هواشناسی، سامانه سرد و بارش‌زایی که از دو روز قبل فعالیت خود را در استان آغاز کرده است، امروز از نوار شرقی استان خارج می‌شود، اما سرمای آن ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: بارش برف در استان از امروز با خروج سامانه بارشی متوقف می‌شود، اما افت دما به ویژه در شب را همچنان در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/70003/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول