اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

9 دی روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت ملت است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: حماسه نهم دی برای چندمین بار سیلی محکمی بر یاوه‌گویان شرق و غرب و عوامل فتنه بود که روز بیعت مجدد با ولایت و تجلی بصیرت ملت ایران اسلامی را نشان داد.

9 دی روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز فرماندار خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: ملت ایران در این روز ثابت کرد که برای همیشه محافظی قدرتمند برای دفاع از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است.

مرادزاده افزود: امروز دشمنان به شکل‌های مختلف می‌خواهند موجب نا امیدی ملت ایران را به وجود آورند که کور خوانده‌اند و باید بدانند دیگر عوامل استکبار جهانی شرق و غرب در بین مردم ما جایی را ندارند.

وی گفت: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه که خیمه و چتر ایشان بر سر ملت‌های مظلوم جهان است در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعال دارد و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی اظهار داشت: دشمنان همیشه و از ابتدای انقلاب اسلامی توطئه خود را برای ضربه زدن به مردم کشورمان داشته‌اند که از همان ابتدا پیروز این میدان همیشه مردم سرافراز ایران اسلامی بوده است.

مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد نیز در ادامه با بیان اینکه ملت ایران و جوانان غیور و وفادار به نظام و رهبری معظم، همیشه آماده دفاع هستند افزود: امروز پیروزی‌های پی در پی کشورهای اسلامی،الگوبرداری از حکومت اسلامی ایران است.

انتهای پیام/70001/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول