اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

پیروزی 9 دی به برکت پیروی ولایت فقیه به دست آمد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور گسترده مردم در 9 دی ماه سال 88، گفت: پیروزی به یاد ماندنی مردم با بصیرت در 9 دی ماه سال 88 به برکت پیروی مردم از ولایت فقیه به دست آمده است.

پیروزی 9 دی به برکت پیروی ولایت فقیه به دست آمد

علی درزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به شرایط داخلی و بین‌المللی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88، گفت: انتخابات سال 88 را در شرایطی برگزار کردیم که دولت اصولگرا یک دوره ریاست موفق از ریاست جمهوری را با موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیر داخلی و خارجی پشت‌ سر گذاشته بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مردم با مشاهده عملکرد دولت به آینده امیدوار شدند، افزود: مردم با عملکرد و گفتمان موجود در دولت نهم احساس کردند که اصول ترسیم شده امام راحل به درستی در حال اجراست و دیدگاه‌های ایشان در حال پیگیری است.

وی پیشرفت‌های ایران اسلامی در توسعه انرژی هسته‌ای با درایت و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را موجب واکنش دشمنان انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی، آموزش‌های براندازی نظام را در خارج از کشور طرح‌ریزی کردند و دستیابی به اهداف خود را در پیروزی حریف مقابل در انتخابات دهم ریاست جمهوری جستجو کردند.

درزی به شایعه تقلب در قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم از ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی به منظور براندازی نظام اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان با ریختن مردم در خیابان‌ها به نظام و رهبری و امام حسین (ع) توهین کردند و سخنرانی مقام معظم رهبری با عنوان اینکه: «... جان ناقابلی دارم که در راه اسلام تقدیم می‌کنم» باعث به وجود آمدن انقلاب دیگری در ایران و براندازی کفر و الحاد جهانی در 9 دی سال 88 شد.

درزی افزود: ملت ایران با لبیک‌گویی به امام زمانشان در 9 دی ماه، همه نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، 9 دی را روز به یادماندنی توصیف کرد و افزود: پیروزی به یاد‌ماندنی مردم با بصیرت در 9 دی ماه سال 88 به برکت پیروی مردم از ولایت فقیه به دست آمده است.

انتهای پیام/86015/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول