اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

حضور منسجم و پیروی از ولایت قدرت عظیم ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: حضور منسجم و پرشور ملت و پیروی از ولایت قدرت عظیم ملت ایران است.

حضور منسجم و پیروی از ولایت قدرت عظیم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر تلاش برای حفظ فرهنگ عمومی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مسائل اساسی در جامعه فعلی تحریم‌های صورت گرفته توسط دشمن با هدف تغییر اعتقادات و فاصله‌اندازی افراد مثبت و معنوی است، لذا جوانان باید تلاش کرده تا دشمن را از رسیدن به اهداف پلید خویش مایوس سازند.

وی 9 دی ماه را یک روز ماندگار در تاریخ کشور ایران مطرح کرد و افزود: ملت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در همایش بزرگ این روز بصیرت و شناخت خود را نسبت به ولایت‌فقیه و حمایت و پیروی از ایشان به اثبات رساندند.

شریفی شناخت بصیرت و بصیرت‌افزایی افراد جامعه را در موفقیت نظام و ارائه طرح‌ها و برنامه‌ریزی آگاهانه برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری موثر دانست.

وی با اشاره به مدت زمان باقیمانده تا برگزاری انتخابات در کشور، شرکت منسجم و پرشور ملت و پیروی از ولایت را قدرت عظیم ملت ایران در این عرصه مطرح کرد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور نیز در این جلسه با توجه به فرا رسیدن 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به فرمایش خداوند در آیاتی از کلام‌الله خطاب به پیامبر اعظم (ص) در مورد ضرورت دعوت همراه با بصیرت و شناخت افراد نسبت به دین اشاره کرد و گفت: حضرت امام‌خمینی (ره) برای حرکت به سمت خداوند براساس ایمان و باور خویش در مسیری قرار داشت که تا رسیدن به هدف ثابت قدم بود.

وی علاوه بر اخلاص در عمل، بصیرت لازم در بخش‌های سیاسی و اجتماعی را عامل اصلی موفقیت جامعه دانست و افزود: در صورت عدم توجه به موضوع مواجه شدن با پیشرفت قطعی است. 

تویسرکانی همچنین بصیرت را به عنوان در برگیرنده کل فرهنگ جامعه مطرح کرد و گفت: از آنجا که یکی از مصادیق فرهنگ‌سازی جامعه بحث بصیرت است و باید افراد از بصیرت سیاسی و بصیرت اجتماعی کافی برخوردار باشند.

انتهای پیام/80012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول