اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

ولایت‌مداری شرط برخورداری از حمایت مردم است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: 9 دی نشان داد مردم تا زمانی از افراد حمایت می‌کنند که آنها را در خط ولایت ببینند.

ولایت‌مداری شرط برخورداری از حمایت مردم است

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم در این روز نشان دادند تا زمانی از افراد حمایت خواهند کرد که آنها در مسیر ولایت حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخاب افراد مطلق نیستند، خاطرنشان کرد: مردم هرگاه مشاهده کنند افراد یا جریانی دچار کبر و غرور شده و از مسیری که باید در پیش بگیرند خارج شده‌اند، آنها را به راحتی به زباله‌دان تاریخ خواهند فرستاد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: درس بزرگ 9 دی برای فعالان عرصه سیاست این است که اگر می‌خواهند از حمایت مردم برخوردار باشند، باید همواره در مسیر ولایت حرکت کنند و اگر هم در طول خدمت خود آفت‌هایی به سراغشان آمد تلاش کنند این آفات را از خود دور نگه دارند.

*9 دی استمرار حرکت اصیل انقلاب است

وی با اشاره به اینکه 9 دی استمرار حرکت اصیل انقلاب اسلامی است اضافه کرد: این روز تجلی ولایت‌مداری ملت ایران است که همین ولایت‌مداری نیز ثمره سال‌ها حرکت در مسیر تشیع و عمل به آموزه‌های آن است.

ذاکری عنوان داشت: 9 دی یکی از ثمرات زیبا و شیرین دفاع از ولایت است که ملت ایران در آن صحنه‌ای به یاد ماندنی از عظمت خود و قدرت معنوی کشور به یادگار گذاشت.

*موقعیت‌شناسی مردم موجب دفع فتنه‌ها شد

وی با بیان اینکه موقعیت‌ شناسی مردم در 9 دی و حرکت عظیم در راه دفاع از ولایت فقیه غبار فتنه‌ را از کشور زدود، ابراز کرد: این حماسه درس بزرگی برای نیروهای داخل نظام و آنهایی است که خود را از دامن نظام جدا کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: 9 دی نشان داد مردم در جایی که نیاز به حضورشان باشد، با تمام توان در صحنه حاضر شده و از ولایت دفاع خواهند کرد.

*رسانه‌ها 9 دی را ارج نهند

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی باید با شکوه گرامی داشته شود گفت: حضور مردم در مراسم مرتبط با این روز می‌تواند بار دیگر درس بزرگی به دشمنان داده و زنده بودن حرکت انقلاب اسلامی را ثابت کند.

ذاکری افزود: رسانه‌ها در برابر این حماسه بزرگ ملت ایران مسئولیت سنگینی دارند و باید پیام‌های این روز را به خوبی برای ملت ایران تبیین کنند.

انتهای پیام/78006/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول