اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

ورزش سه‌گانه در قم استعدادهای فراوانی دارد / اهتمام جدی به استعدادیابی

خبرگزاری فارس:‌ مدیرکل ورزش و جوانان استان قم رشته ورزشی سه‌گانه را یکی از رشته‌های پراستعداد ورزشی در قم عنوان کرد.

ورزش سه‌گانه در قم استعدادهای فراوانی دارد / اهتمام جدی به استعدادیابی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه برگزار شد، اظهار کرد: هیئت سه‌گانه جزو هیئت‌های موفق ورزش قم است و اداره کل ورزش و جوانان از عملکرد این هیئت رضایت دارد.

وی ادامه داد: هیئت سه‌گانه با وجود اینکه سابقه زیادی در قم ندارد اما آمار قابل توجه ورزشکاران سازمان یافته بیمه شده، حضور در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی سه‌گانه کشور و همچنین تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه این رشته موجب شده تا سه‌گانه هیئت موفقی در قم باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: سه‌گانه جزو رشته‌های ورزشی المپیکی است و اگر شرایط ارتقاء این رشته در قم و سایر استان‌های کشور فراهم شود، تردیدی نیست که می‌توانیم بیش از آنچه که الان پیشرفت کرده‌ایم به موفقیت دست یافته و در میادین برون مرزی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی یادآور شد: موفقیت تیم ملی سه‌گانه کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا موید این موضوع است که فدراسیون تلاش‌های بسیار خوبی برای رشد و توسعه این رشته داشته است و با تداوم این روند سه‌گانه می‌تواند به ورزشی افتخار آفرین تبدیل شود.

جهان‌بینی بیان داشت: با توجه به اینکه هیئت ورزش‌های سه‌گانه در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی داشته است، این اداره کل تلاش می‌کند به زودی موضوع نیاز ورزشکاران این رشته به استخر را فراهم کند تا از این بابت نیز قهرمانان سه‌گانه تأمین شوند.

وی خاطرنشان کرد:‌ یک باب سالن در اختیار این رشته ورزشی گذاشته‌ایم تا فعالیت ورزشکاران سه‌گانه با جدیت در مسیر توسعه ورزش قهرمانی ادامه یابد، ضمن اینکه انتظار اداره کل ورزش و جوانان این است که هیئت نیز با جدیت و توان بالا پیگیر راه‌های رشد این رشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم حضور سردار کاظم مجتبایی در ریاست هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم را فرصتی مناسب و مغتنم برای رشد و گسترش بیشتر این رشته عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این رشته ورزشی امکانات و شرایطی دارد که به نوع فعالیت نیروی انتظامی در حوزه ورزش نیز مرتبط است، قطعاً حضور سردار مجتبایی که شخصی علاقمند به این رشته و مجموعه‌ای پیگیر و توانا هستند می‌تواند به تحقق اهداف مورد نظر برای رشد و پیشرفت سه‌گانه بینجامد.

وی تصریح کرد:‌ اداره کل ورزش و جوانان در آغاز هر سال هدف‌گذاری مشخصی برای توسعه ورزش استان قم می‌دهد و انتظار داریم هیئت سه‌گانه با استعدادیابی این رشته از رده‌های سنی پایه و همچنین ارائه برنامه تدوین شده، مسیر روشنی را برای سه‌گانه قم ترسیم کند.

انتهای پیام/78002/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول