اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد

تحقق ارتش 20 میلیونی هدف اصلی شورای عالی بسیج ورزشکاران

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: هدف اساسی تشکیل شورای عالی بسیج ورزشکاران کمک به تحقق ارتش 20 میلیونی نیروهای بسیجی و عمل به فرمایش امام راحل است.

تحقق ارتش 20 میلیونی هدف اصلی شورای عالی بسیج ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران پیش از ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: تلاش برای تشویق و گرایش ورزشکاران به فرهنگ بسیج و عمل به فرموده‌های بنیان‌گذار انقلاب در راستای تحقق ارتش 20 میلیونی مهم‌ترین هدف تشکیل شورای عالی بسیج ورزشکاران بوده است.

وی تشکیل جامعه نخبه‌پرور و امکان صدور پیام و فرهنگ اسلامی به ملت‌ها و کشورهای جهان را از دیگر اهداف شورای بسیج ورزشکاران عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه بسیج ورزشکاران اقتدار خود را در تمامی زمینه‌ها نشان داده است افزود: وجود این روحیه با توجه به آرمان بلندی که نظام در این قضیه دنبال می‌کند می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

لزوم توجه به اصول اقتصاد مقاومتی

در ادامه این نشست مسئول بسیج ورزشکاران استان کردستان با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید اصول این اقتصاد را در جامعه و همچنین در میان ورزشکاران نهادینه کنیم.

ایرج جعفری، مبارزه بی‌امان با مفاسد اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف، حمایت از تولیدات داخلی، توجه به اقتصاد دانش بنیان و تقویت روحیه خودباوری را از مهم‌ترین اصول مطرح در اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی از ترویج فرهنگ کار و میدان دادن به مردم در اجرای امور به عنوان یکی دیگر از اصول مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: در این راستا باید بحث خصوصی سازی که در قانون به آن اشاره شده مورد توجه قرار گیرد.  

جعفری در پایان با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ بسیج در میان انجمن‌های ورزشی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب در این راستا از نفوذ افکار و ایده‌های منحط دشمنان در بین این قشر جلوگیری شود.

انتهای پیام/79008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول