اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره فنی اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان:

واگذاری نقش جهان به فولاد مبارکه منتظر تصمیم دولت / تکمیل ورزشگاه ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مسئول اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تا زمانی که هیئت دولت درباره واگذاری ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه تصمیم‌گیری نکرده، تکمیل ورزشگاه به روال سابق ادامه پیدا می‌کند.

واگذاری نقش جهان به فولاد مبارکه منتظر تصمیم دولت / تکمیل ورزشگاه ادامه دارد

سید حسن محمودیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کمبود اعتبارات مالی و اختصاص پیدا نکردن منابع مالی، موجب شده تا وقفه‌ای در عملیات تکمیل ورزشگاه نقش جهان به وجود بیاید.

وی با اشاره به کند شدن روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: پس از رایزنی‌های صورت گرفته از سوی استانداری اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، بودجه‌ای 3.5 میلیارد تومانی به ورزشگاه بزرگ نقش جهان اختصاص پیدا کرد.

مسئول اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید، تا اواخر هفته آینده منابع مالی دیگری نیز به این ورزشگاه تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به انتخاب مسئول مستقیم پروژه ورزشگاه نقش جهان از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بیان کرد: این انتخاب به دلیل حساسیت‌هایی که برای تکمیل این ورزشگاه وجود دارد، صورت گرفته است.

محمودیه با بیان اینکه چمن ورزشگاه نقش جهان سبز شده است، تاکید کرد: با تجهیز سیستم گرمایشی ورزشگاه رشد چمن با سرعت بیشتری دنبال می‌شود اما حدود نه ماه طول می‌کشد تا اجازه بازی کردن روی چمن داده شود.

مسئول اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر تعیین وضعیت واگذاری ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه گفت: هنوز هیئت دولت تصمیم نهایی خود را در این باره اعلام نکرده است اما با نظر استانداری اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان، تا زمانی که وضعیت نهایی واگذاری مشخص نشود، روند پیشرفت ورزشگاه با سرعت ادامه پیدا می‌کند و خللی در آن به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول