اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان مناسب نبود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان در پاییز گفت: زمان برگزاری این نمایشگاه مناسب نبود.

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان مناسب نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان منصور مرادلو ‌در جلسه‌ انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان عدم برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را از مشکلات حوزه کتاب استان عنوان کرد و اظهار داشت: باید ببینیم در سال چند نمایشگاه در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی به وجود یک فروشگاه و نمایشگاه در پایانه هفت تیر زنجان اشاره کرد و گفت: باید تعداد این فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب را در سطح استان افزایش داد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان  به برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان در بدترین موقع سال اشاره و تصریح کرد: اوایل مهر فصل بازگشایی مدارس و مشغولیت ذهنی خانواده‌ها است که نمی‌تواند فصل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب محسوب شود.

مرادلو تاکید کرد: نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از بهترین روش‌های ترویج فرهنگ مطالعه باید با برنامه‌ریزی و در زمان مناسب برگزار شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در این جلسه تعیین رابطان محلات را برای نفوذ فرهنگی در خانواده‌ها از راه‌حل‌های پیشنهادی برای ترویج کتابخوانی اعلام کرد.

آذر آوازه اختصاص یک ساعت مطالعه مفید در مدرسه برای دانش‌آموزان را از دیگر شیوه‌های کمک به گسترش مطالعه مفید در جامعه دانست.

وی به مشکل ادامه‌دار موجود در جامعه اشاره و تصریح کرد: از زمان تحصیل خودش مشکل، عدم انشاء نوشتن توسط خود دانش‌آموز ادامه دارد و هم‌اکنون هم فرزندانش از این کار امتناع می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه اغلب والدین تکلیف انشای دانش‌آموزان را انجام می‌دهند، ادامه داد: معلمان باید این موضوع را پیگیری کنند.

وی راه‌اندازی کتابخانه جامع مجازی را از ضروریات برای توسعه فرهنگ مطالعه عنوان کرد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول