اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد

استفاده از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان برای رفع معضل بیکاری

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در سیستان و بلوچستان وجود دارد که شکوفایی آن‌ها در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری موثر است.

استفاده از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان برای رفع معضل بیکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی چهار هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در تالار ملاصداری دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان دارای بالاترین بهره هوشی در بین مردم سایر استان‌های کشور هستند که استفاده از این ظرفیت فرصتی عالی برای توسعه و پیشرفت منطقه است.

وی با بیان اینکه مرز در سیستان و بلوچستان تهدید نیست بلکه فرصت است، ادامه داد: مرز به دست مرزداران این استان با همراهی و همکاری، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و همه مردم می‌تواند به فرصت تبدیل شده و این منطقه را به یکی از بهترین استان‌های کشور تبدیل کند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان محروم نیست بلکه مظلوم است، در این منطقه ظرفیت‌هایی فراوانی وجود دارد که اگر به خوبی مدیریت و نظارت شوند، در ایجاد اشتغال و توسعه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی گفت: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون کارهای بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان انجام شده است ولی متاسفانه بعضی از این کارها کارشناسی نبوده و نه تنها در توسعه منطقه تاثیر چندانی نداشته بلکه چالش‌های فراوانی را به‌وجود آورده است.

نارویی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی یکی از نمونه‌هایی است که در راستای ایجاد اشتغال در منطقه تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش‌ سایر ادارات و ارگان‌ها از جمله سپاه پاسداران در رفع معضل بیکاری بر هیچ کس پوشیده نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته به‌دلیل نبود نظارت دقیق و منطقی بر عملکرد ادارات، بیش از 57 میلیارد تومان برگشت داده شده که با توجه به شرایط استان این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

وی ضمن تشریح ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف، کشاورزی، آموزش عالی و غیره، از مسئولان خواست: در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/75004/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول