اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خاتمی برای متخلفان مطبوعاتی گلو پاره می‌کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوره اصلاحات هرگاه رسانه و روزنامه‌ای به احکام و شرع و ارزش‌ها متعرض می‌شد شاهد بودیم که رئیس‌جمهور وقت در مقابل دادگاه مطبوعات برای این عده گلو پاره می‌کرد.

خاتمی برای متخلفان مطبوعاتی گلو پاره می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی ‌‌در نشست تببین اهداف حماسه 9 دی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در دوره اصلاحات و در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی در مطبوعات به عنوان آزادی حرف‌هایی زده شد که بیان برخی از آن‌ها دردناک است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برخی از آن حرف‌ها و نوشته‌ها که در لوای آزادی مطبوعات بیان می‌شد، اشاره کرد و گفت: اسلام متعلق به 14 قرن پیش است و کهنه شده، تفکر شیعی مانع دموکراسی است، فرهنگ شهادت‌طلبی موجب خشونت‌گرایی می‌شود و امام حسین تاوان جدش را پس داد همه ریشه در تفکر اسلام آمریکایی داشت.

رضوانی تصریح کرد: این‌ها موضوعاتی بود که در مطبوعات آن هنگام وقتی در دادگاه مطبوعات می‌خواستند نسبت به چنین نوشته‌هایی اقدام کنند خاتمی برای آن‌ها گلو پاره می‌کرد.

وی در پاسخ به سؤال دانشجویی مبنی بر این که حمایت از غزه و لبنان برای ما چه سودی دارد، اظهار کرد: غزه و لبنان خط مقدم مقابله و دفاع ما در مقابل رژیم صهیونیستی است و اکنون پیروزی ما در مقابل جبهه استکباری از آن ‌جا آغاز شده است.

رضوانی به شش شکست متوالی جبهه استکباری علیه ایران اسلامی و محور مقاومت اشاره کرد و گفت: افغانستان، عراق، سوریه، جنگ 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه جنگ‌هایی بود که استکبار از محور مقاومت به فرماندهی ایران اسلامی شکست را در آن پذیرا شد.

این مسئول ارشد سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد آمریکا و صهیونیست‌ها را بازنده اقدامات تروریستی در سوریه دانست و گفت: آن‌ها نظر داشتند که طی چند روز طومار بشار اسد را در هم بپیچند که نتوانستند و عملا در سوریه شکست را پذیرا شده‌اند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدگاه "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" را خلاف مواضع امام دانست و گفت: در فتنه 88 میرحسین موسوی و کروبی که دم از امام و خط امام برای فریب مردم می‌زدند با این شعار همراهی کردند و عملا مواضعی خلاف نظر امام در زمینه غزه و لبنان گرفتند.

‌این مسئول عمل به وصیت‌نامه امام راحل را چاره‌ساز بسیاری از مشکلات و معضلات دانست و گفت: سخنان گهربار امام و پند و اندرزهای آن معمار کبیر انقلاب در بسیاری از مواقع ما را از گمراهی نجات خواهد داد.

رضوانی به خون‌هایی که در فتنه 88 ریخته شد اشاره و تصریح کرد: در آن کوران 12 بسیجی ولایتمدار شربت شهادت نوشیدند و پس از آن حماسه عظیم 9 دی خلق شد که باید راه این شهیدان و همچنین مسیر 9 دی را به عنوان خط بصیرت مورد توجه قرار دهیم و با پیروی از فرمایشات رهبری و توسل به صحیفه نور و وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خود را در مقابل خط نفاق بیمه کنیم.

انتهای پیام/2571/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول