اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر زاینده‌رود:

9 دی مردم تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند

خبرگزاری فارس: شهردار شهر زاینده‌رود با بیان اینکه 9 دی روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام بود، گفت: در 9 دی، مردم تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک زدند.

9 دی مردم تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان با بیان اینکه نهم دی ماه سال 1388 فتح‌الفتوح ملت و روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی است، اظهار کرد: در حماسه 9 دی، مردم تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک زدند و در این روز مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیعتی دوباره کردند.

شهردار شهر زاینده رود گفت: نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت، به یوم الله تبدیل شد، در این روز ماندگار و تاریخی، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.

وی در مورد هدف دشمن در سال 1388 بیان داشت: هدف دشمن، نبود حکومت اسلامی در ایران، براندازی نرم و تضعیف رهبری و ولایت فقیه بود.

توکلی با بیان اینکه در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری پیشرو است، تصریح کرد: به کاندیداهای احتمالی و گروه‌های سیاسی وحدت و حفظ آرامش را توصیه کرده و از این عزیزان درخواست می‌کنم گوش به فرمان مقام عظمای ولایت بوده و از آرمان‌های انقلاب و شهدا فاصله نگیرند.

انتهای پیام/63013/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول