اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع گلستان:

عده‎ای در فتنه 88 دچار تعارض و تناقض درونی شده بودند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع گلستان گفت: عده‎ای در فتنه 88 دچار تعارض و تناقض درونی شده بودند.

عده‎ای در فتنه 88 دچار تعارض و تناقض درونی شده بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس قربانی بعدازظهر امروز در حاشیه همایش استانی دانشجویی و اساتید حماسه 9 دی که در تالار شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در فتنه 88 یکی با گرایش سلطنت‎طلب و دیگری با گرایش سوسیالیستی ـ مارکسیستی ورود کردند و هر دو تفکر در تناقض با یکدیگر اما در کنار هم قرار گرفتند و اینجاست که باید از آنها مخرج مشترک بگیریم.

وی افزود: در کنار گروه‎های متعددی که در فتنه 88 آمدند از طرفی یک نفر هم ادعای خط امامی کرد و با این جریان همراه شد که هر کدام به قول خودشان می‎خواستند طیفی را روی کار بیاورند.

کسانی که خط امامی شدند می‎خواستند بگویند خط مقام معظم رهبری با خط امام راحل متفاوت است

رئیس دانشگاه جامع گلستان خطاب به کسانی که ادعای خط امامی می‎کنند، تاکید کرد: امام راحل فرمودند هر وقت دیدید که دشمن برای شما کف و سوت می‎زند و شما را تائید می‎کند در راهی که می‎روید تجدید نظر کنید و بررسی دوباره‎ای داشته باشید.

قربانی عنوان کرد: کسانی که از ابتدا اسم خط امامی را مطرح کردند برای این بود که به نوعی بگویند خط مقام معظم رهبری با خط امام راحل متفاوت است اما سوالم از این افراد این است که پس از گذشت 22 سال اگر تفاوتی در خط امام و مقام معظم رهبری وجود داشت باید هر چه زمان می‎گذشت این زاویه بیشتر می‎شد و امروز دشمن باید برای مجموعه و فرآیندی که با مقام معظم رهبری همراهی داشتند کف و سوت می‎زدند.

وی افزود: باید هر چه فاصله بین خط امام و مقام معظم رهبری بیشتر می‎شد دشمن خوشحال‎تر می‎شد اما ببینیم که دشمن برای چه کسانی کف می‎زنند و چه کسانی را تائید می‎کنند؟ که این نکته بسیار مهمی است.

مگر می‎شود تابلوی خط امام را داشت اما سرباز آمریکا بود

رئیس دانشگاه جامع گلستان تاکید کرد: کسانی که ادعای خط امامی می‎کنند باید با معیار فرمایشات امام راحل پاسخ بدهند، مگر می‎شود تابلوی خط امام را داشت اما سرباز آمریکا بود و با سفارت انگلیس همکاری کرد؟

قربانی با بیان اینکه فرصت برای افراد فریب‌خورده باقی است، خاطرنشان کرد: این افراد باید در عمل نشان دهند که از کرده خود پشیمان هستند و در فتنه جدیدی که دشمن در تحریم اقتصادی و فاصله مردم با نظام به راه انداخته در حرف‎ها و گفته‎هایشان موضع‎گیری کنند.

مسئولان هر چه می‎توانند در تدارک رضایت عمومی گام بردارند

وی تاکید کرد: بر ما به عنوان مسئولان خرد و درشت نظام تکلیف است که زحمت مردم را در به وجود آوردن این انقلاب حرمت بنهیم و با تلاش مضاعف و تبیین مباحث و موضوعات، هر چه می‎توانیم در تدارک رضایت عمومی گام برداریم.

قربانی در پایان اظهار داشت: کسانی که آمده بودند نظام اسلامی را آنگونه فرو بپاشانند دیدند که موشک فجر جمهوری اسلامی ایران زیر گوش خروس جنگی استکبار غرب را محکم می‎نوازد و این در واقع سیلی به گوش استکبار جهانی است.

انتهای پیام/2307/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول