اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه مهدیشهر:

تربیت انسان‌های صالح هدف اصلی بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: یکی از مهم‏ترین اهداف بسیج، تربیت انسان‌های صالح است.

تربیت انسان‌های صالح هدف اصلی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‌الاسلام محسن اکبرزاده عصر امروز در دوره آموزشی ارتقای عضویت بسیجیان مهدیشهر اظهار داشت: بسیجی کادر یک گام از بسیجی فعال بالاتر است و از عوامل شورای پایگاه محسوب می‏شود که مناصب مهم پایگاهی را در دست دارد.

وی افزود: سطوح بسیج به بسیجی عمومی عادی و فعال و در آخر هم بسیجی کادر تقسیم‌بندی می‌شود که مسئولیت بسیجی کادر در قسمت‌های مختلف سنگین‌تر است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: بسیجی کادری که آموزش می‌بیند، به عنوان فرمانده پایگاه آینده مطرح است و همچنین برای کادرسازی نظام جمهوری اسلامی آنها را تربیت می‌کنیم زیرا فعالیت فقط در داخل پایگاه نیست؛ بلکه بسیجیان در خارج از پایگاه و در جامعه نیز باید اثربخشی داشته باشند.

اکبرزاده با بیان اینکه مباحث تربیتی در یک برنامه بلندمدت قابل اجراست، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم پایگاه‏های مقاومت بسیج، حلقه تربیتی صالحین بوده و نیاز است بحث تربیت را در پایگاه‌ها لحاظ کنیم و برای نوجوانان و جوانانی که به پایگاه می‌آیند، برنامه داشته باشیم.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان مهدیشهر بیان داشت: جلسات حلقه‌های صالحین باید هدفمند بوده و نخست نیازها را برطرف کرد؛ همچنین ارتباط و همدلی قوی بین بسیجیان و اعضای شورا وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، دوره آموزشی ارتقاس عضویت بسیجیان فعال به مدت دو روز و به همت تربیت و آموزش سپاه ناحیه مهدیشهر در حسینیه ثارالله سپاه مهدیشهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در طول این دوره آموزشی، 100 نفر از بسیجیان مهدیشهر با فرا گرفتن مباحث عقیدتی، سیاسی، مدیریتی، بصیرتی و توجیهی به مدت 20 ساعت به بسیجی کادر ارتقا یافتند.

انتهای پیام/74002/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول