اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مشورتی بسیج فرهنگیان سپاه همدان:

فرهنگیان بسیجی در مقابل شبهات دشمنان مجهز شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای مشورتی بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تأکید بر لزوم تجهیز فرهنگیان بسیجی در مقابل شبهات دشمنان گفت: دوره هادیان بصیر بسیج با هدف ارتقا و تعمیق باورهای دینی و بصیرتی معلمان برگزار می‌شود.

فرهنگیان بسیجی در مقابل شبهات دشمنان مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، صبح امروز دوره هادیان بصیر با حضور 100 نفر از فرهنگیان بخش لالجین به همت بسیج فرهنگیان سپاه بهار در سالن تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد.

رئیس شورای مشورتی بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به برگزاری یک دوره طرح هادیان بصیر با حضور اساتید مطرح استانی اظهار کرد: دوره هادیان بصیر بسیج با هدف ارتقا و تعمیق باورهای دینی و بصیرتی معلمان برگزار می‌شود.

جلال رحیمی افزود: امروز فرهنگیان بسیجی بیش از پیش به ارتقای علمی، معرفتی و بصیرتی نیازمند هستند و باید سطح آگاهی خود را بالا ببرند.

وی در ادامه بیان داشت: فرهنگیان بسیجی باید در مقابل شبهات دشمنان مجهز شوند تا بتوانند سئوالات دانش‌آموزان را مستدل و منطقی پاسخگو باشند.

رئیس شورای مشورتی بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: نقش فرهنگیان در سطح جامعه بسیار تأثیرگذار است بنابراین باید از این نقش اثرگذار در راستای تعالی و پیشرفت جامعه بهره کافی را برد.

وی ادامه داد: فرهنگیان می‌توانند نقش فزاینده‌ای در تربیت اسلامی دانش‌آموزان داشته باشند و آن‌ها را در مسیر مستقیم هدایت کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز در ادامه با اشاره به اهمیت ولایت‌ فقیه در جامعه اسلامی اظهار کرد: ولایت فقیه یکی از مهمترین مسائل مطرح در جامعه به شمار می‌رود به همین دلیل باید همواره تابع آن بود.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم افزود: بر تمام افراد مسلمان و انقلابی، به ویژه فرهنگیان لازم است این اصل مهم را خوب بشناسند و بر مدار آن حرکت کنند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه رکن اساسی در جامعه اسلامی است، عنوان کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای پیروی و تبعیت از ولایت فقیه، وحدت در جامعه است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان یادآور شد: بر همه ماست که با حمایت از این جایگاه وزین و شناخت دقیق این جایگاه و حمایت و تبعیت از ولی فقیه از آسیب‌ها و تهدیدات دشمنان در امان باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره هادیان بصیر بسیج در راستای تبیین مسائل سیاسی روز، آشنایی و آگاه‌سازی فرهنگیان با بصیرت سیاسی و جنگ نرم دشمن و ارتقای باورهای دینی از موضوعاتی است که باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/89006/ر0/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول