اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان ‌و بلوچستان:

بصیرت و حمایت از ولایت، دستاورد حماسه 9 دی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای حماسه 9 دی ماه، بصیرت و حمایت از ولایت است.

بصیرت و حمایت از ولایت، دستاورد حماسه 9 دی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، غلامرضا محمد قاسمی عصر امروز در گردهمایی معتمدان، ریش‌سفیدان، سران طوایف، فرهنگیان، فرهیختگان، دانشجویان و دانش‌آموزان بخش زرآباد با عنوان «ولایت، بصیرت و فرهنگ» اظهار داشت: 9 دی ماه روز اطاعت از ولی امر مسلمین و تجدید میثاق با آرمان‌های ولایت‌فقیه و شهدا است.

وی افزود: دشمنان در سال 88 توطئه‌‌چینی‌‌های بسیاری برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی و تلاش کردند تا به وسیله فتنه‌گران و اغتشاش‌گران به اهداف شوم خود دست یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان داشت: 9 دی ماه مردم با حضور حماسی خود در حمایت از ولایت و نظام به صحنه آمدند و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

محمد قاسمی ادامه داد: در این روز بعد از فتنه انتخابات سال 88، چهره مخالفان نظام برای ملت ایران بیش از پیش نمایان شد.

وی گفت: ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد که به بهانه‌های مختلف دشمنان بتوانند در افکار و اذهان ملت ایران نفوذ کنند و آن‌ها را از مسیر اصلی اهداف نظام اسلامی دور کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: گرامیداشت این حماسه تاریخی که نشان از بصیرت و آگاهی مردم ایران دارد برای ما افتخار است.

محمد قاسمی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم بیان کرد: ما از ملت ایران انتظار داریم آن‌طوری که 9 دی ماه، بصیرتشان را نشان دادند در انتخابات پیش‌روی هم ضمن آگاهی و کسب اطلاعات لازم با بصیرت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ولایت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و نصایح ایشان، توطئه‌های دشمنان همواره خنثی شده است و ملت ایران در مسیر اهداف نظام حرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم در سایه توفیقات الهی، طوری رفتار کنیم که با اهداف اسلام، نظام و ولایت همگام باشیم.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول