اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان ازنا:

حماسه ماندگار 9 دی باشکوه‌تر از قبل برگزار شود

خبرگزاری فارس: شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان ازنا در اطلاعیه‌ای با گرامیداشت سومین سالگرد حماسه ماندگار 9 دی از همه مردم ازنا در راهپیمایی روز جمعه دعوت کرد.

حماسه ماندگار 9 دی باشکوه‌تر از قبل برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان ازنا از مردم همیشه در صحنه شهرستان ازنا دعوت کرد، با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی بصیرت و میثاق با ولایت، پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه را به نمایش بگذارند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: حرکت میلیونی و حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی 88 در واکنش به حرمت‌شکنان عاشورا، حماسه‌ای بی‌نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب بود که بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران اسلامی را به خوبی نشان داد.

در این اطلاعیه از آحاد مردم انقلابی و غیور شهرستان ازنا دعوت شده با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی روز جمعه 8 دی ماه 91 با حضور در نماز دشمن‌شکن جمعه و راهپیمایی بعد از نماز جمعه حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان‌های بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای اعلام کنند.

انتهای‌پیام/2304/م/20 /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول