اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

9 دی میثاق دوباره ملت با ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر، 9 دی را یک سونامی عظیم علیه فتنه و میثاق دوباره ملت با ولایت فقیه دانست.

9 دی میثاق دوباره ملت با ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های حماسه 9 دی شهرستان پلدختر ضمن گرامیداشت ایام حماسه مردم شهیدپرور و ولایی پلدختر در هشتم دی‌ که پیشقراول حماسه نهم دی در ایران اسلامی بود، گفت: مردم ولایی شهرستان پلدختر در روز هشتم دی‌ سال 88 و یک روز زودتر از مردم سایر مناطق کشور، با حضور در خیابان‌ها بسترساز حماسه بزرگ 9 دی در پاسخگویی به فتنه‌گران شدند.

وی گفت: حماسه 9 دی حصار پولادین نظام و نماد هوشیاری و آگاهی ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی است.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: جوهره 9 دی دفاع از اهل‌بیت (ع) و مردم ایران به صورت خودجوش طومار هشت ماه فتنه را در هم پیچید و انقلاب اسلامی در پناه ولایت فقیه و پیروی از افکار و اندیشه‌های ناب امام راحل و ارزش‌های دینی به اوج اقتدار و عزت دست یافت.

وی حماسه 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی  دانست و گفت: در حماسه 9 دی 88 قدرت الهی تجلی پیدا کرد و زنده نگه‌داشتن این روز احیای ارزش‌ها و باورهای راستین انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام لروند افزود: 9 دی‌ روز ولایتمداری مردم بصیر ایران، روز تولد دوباره انقلاب و دلبستگی مردم به نظام و ولایت فقیه را نشان داد و حضور خودجوش و گسترده مردم در نقاط مختلف کشور، پاسخی کوبنده به فتنه‌گران و سران فتنه بود، چیزی که دشمنان در برنامه خود آن را نشانه رفته بودند.

امام جمعه پلدختر گفت: این روز تاریخی برای همگان به‌ویژه جوانان بازخوانی و تبیین دستاوردهای حضور میلیونی و با شکوه مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب است که علما، روحانیون و فرهیختگان باید آن را همواره زنده و پویا برای نسل‌های آینده حفظ کنند.

انتهای‌پیام/2304/م/20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول