اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقه پیامکی حماسه 9 دی در تهران برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات از برگزاری مسابقه پیامکی حماسه 9 دی در این شهرستان و اداره ‏کل استان تهران خبر داد.

مسابقه پیامکی حماسه 9 دی در تهران برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات، حجت‏الاسلام ناصر وکیلی در جمع شماری از مسئولان شهرستان شمیرانات اظهار داشت: 9 دی روزی حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: پاسداشت حماسه عظیم مردمی 9 دی از اهداف اساسی برنامه‏های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات در این ایام است.

وکیلی اضافه کرد: ملت ایران، بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف به اثبات رسانده و نشان داده‏اند که در هر جا و هر زمان که نیاز باشد با حضور خود در صحنه برای دفاع از انقلاب و نظام‏شان آماده هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات افزود: حماسه 9 دی یکی از مقاطع حساس انقلاب اسلامی بوده و باید این یوم‏الله را به نسل‏های بعد نیز انتقال داد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات در این راستا برگزاری مسابقه پیامکی حماسه 9 دی است.

وکیلی اضافه کرد: این رقابت در سطح اداره ‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و ادارات و سازمان‏های شهرستان شمیرانات صورت می‏گیرد‏.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و کسانی که بهترین جمله را در این رابطه پیامک کنند، جوایز و هدایای نفیسی به آنها تعلق می‏گیرد.

بر پایه این گزارش، شرکت‏کنندگان می‏توانند حداکثر تا روز سه‏شنبه، 12 دی ماه 1391 جملات خود را به شماره 10001568 پیامک کنند.

انتهای پیام/67009/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول