اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دیّر مطرح کرد

نقش موثر فرهنگیان در جهت‌دهی حماسه 9 دی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیّر گفت: در جریان حماسه 9 دی فرهنگیان با بصیرت‌افزایی فضای جامعه را به‌سوی دفاع از ارزش‌های نظام جهت دادند.

نقش موثر فرهنگیان در جهت‌دهی حماسه 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: معلمان و فرهنگیان در همه جریان‌ها که به سوی توسعه انجام می‌شود نقش برجسته دارند و در دوران دفاع مقدس پیشگام حرکت‌های تأثیرگذار و مهم جنگ و دفع تجاوزات دشمنان بوده‌اند و جبهه‌ها را به کلاس درس شهادت و مردانگی تبدیل کردند.

وی افزود: علم بدون تهذیب ابزاری برای سوءاستفاده می‌شود زیرا در آموزش و پرورش مهم مسیر و حرکت اخلاقی در جامعه است که باید از علم و ثروت موجود استفاده کنیم و قدر دانش‌آموزان را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام بدانیم و از این ثروت خدادادی به‌صورت بهینه بهره ببریم.

بحرانی با اشاره به حادثه 9 دی گفت: 9 دی پاسخی به ندای یاری خواستن امام حسین (ع) بود چرا که در فتنه 88 مردم خطر را احساس کردند و با همه توان به صحنه آمدند و در برابر خطرات ایستادند و این تحقق شعار هیهات من‌الذله آن حضرت بود تا زیر بار ذلتی که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود، نرویم.

فرماندار دیر بیان داشت: هر چند برخی که در تشخیص حق و باطل تردید داشتند و در شناخت شاخص‌ها ناتوان بودند ساکت ماندند ولی فرهنگیان با بصیرت‌افزایی فضای جامعه را به سوی دفاع از ارزش‌های نظام جهت دادند.

فرماندار دیر ادامه داد: جایگاه شورا در اسلام و نظام اسلامی مهم و کارساز است زیرا اعضاء می‌توانند با خرد جمعی در اجرا و عملیاتی کردن طرح‌ها و ایده‌ها مؤثر باشند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات خوبی در شهرستان برای هوشمندسازی مدارس پیش‌بینی کرده‌ایم و حمایت بسیار خوب و گسترده‌ای از نظام تعلیم و تربیت صورت گرفته است.

انتهای پیام/66003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول