اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

9 دی روز بصیرت ملت ایران است / برگزاری همایش بصیرت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی 9 دی را روز بصیرت ملت ایران خواند و از برگزاری همایش بزرگ بصیرت در ملایر خبر داد.

9 دی روز بصیرت ملت ایران است / برگزاری همایش بصیرت

علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به حماسه پرشور 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: مردم هوشیار ایران اسلامی در این حماسه بزرگ نشان دادند که فرهنگ ناب نهضت حسینی ریشه در قلوب ملت مسلمان ایران دارد و بصیرت عمیق این فرهنگ حمایت از نظام اسلامی است.

وی با اشاره به حوادث فتنه 88 آن را موج فریب‌خوردگی برخی افراد به ظاهر فهمیده اما دور از اسلام و انقلاب خواند و گفت: هدف این افراد ایجاد تنش و التهاب در کشور بود که به پاسخ کوبنده ملت در 9 دی‌ ماه به شکست انجامید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بازتاب این حرکت کوبنده در دنیا نشان داد که معادلات دشمن در برابر ملت ایران غلط بوده و این ملت با اقتدار تمام در مسیر رهبری و انقلاب حرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در راستای نکوداشت این روز همایش بزرگ بصیرت در روز هفتم دی‌ ماه در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

چهاردولی افزود: سخنران این مراسم غلامعلی حدادعادل خواهد بود و در بعد از ظهر پنج شنبه در مسجد جامع ملایر در جمع مردم شهرستان سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/89013/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول