اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

9 دی روز تجلی بصیرت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: 9 دی روز تجلی بصیرت مردم ایران اسلامی است.

9 دی روز تجلی بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم در روز 9 دی سال 88 پاسخ دندان‌شکنی به حرمت‌شکنان عاشورا دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: در حماسه 9 دی شاهد حضور هوشمندانه مردم در دفاع از ارزش‌های اسلامی بودیم.

وی گفت: دشمنان در خیال خام خود به دنبال هتک حرمت به مقدسات بودند اما مردم همیشه در صحنه بار دیگر فتنه آنها را ناکام گذاشتند.

رضایی اضافه کرد: به دنبال استفاده از امکانات فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان هستیم.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی دیگر به دنبال تصرف مرزهای جغرافیایی نیست بلکه می‌خواهد با استفاده از جنگ نرم فرهنگ خود را بر کشورهای دیگر غالب کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به نامگذاری یک هفته به عنوان «جنگ نرم» از هفتم دی ماه تا سیزدهم این ماه خاطرنشان کرد: روز هفتم دی ماه به عنوان بصیرت، روحانیت و جنگ نرم و روز هشتم این ماه به عنوان بصیرت، سرویس‌های اطلاعاتی و جنگ نرم نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: 9 دی به عنوان روز بصیرت، میثاق امت با ولایت و جنگ نرم نامگذاری شده و «بصیرت، دانشگاه‌ها و جنگ نرم» عنوان دهم دی ماه است.

رضایی ادامه داد: 11، 12 و 13 دی ماه نیز به ترتیب «بصیرت، رسانه و جنگ نرم»، «بصیرت، بسیج و جنگ نرم» و «بصیرت، قومیت‌ها، اهل سنت و جنگ نرم»، نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: در شیراز جمعه هشتم دی ماه جاری مراسمی با سخنرانی معاون اول قوه قضائیه در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: نشست‌های مختلف تخصصی، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نمایشگاه عکس، تجمعات بزرگ مردمی، پیاده‌روی عظیم عمومی خانواده‌ها و برگزاری سمینار تخصصی در دانشگاه با حضور صاحب‌نظران از برنامه‌های این هفته است.

رضایی در ادامه ابراز داشت: کمیته‌های 12 گانه نیز تشکیل شده است تا شاهد برگزاری باشکوه این ایام در سطح استان فارس باشیم.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ابراز داشت: هنوز فرهنگ غنی اسلامی و شیعه به طور کامل معرفی نشده است که باید از تمام امکانات برای معرفی این فرهنگ استفاده کنیم.

رضایی در پایان بیان کرد: در شهرستان‌ها نیز مراسم مختلفی در همین راستا با ریاست ائمه جمعه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول