اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

9 دی، مانع از بردن کشور به سمت کژاندیشی شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان دلبستگی به آرمان‌های نظام و رهبری را عامل خلق حماسه مردمی 9 دی دانست و گفت: این حماسه بزرگ، دشمن را در بردن کشور به فضای کژاندیشی ناکام گذاشت.

9 دی، مانع از بردن کشور به سمت کژاندیشی شد

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان حماسه 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و افزود: حماسه 9 دی سال 88 از یک سو رفراندومی برای تثبیت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی بود و از سوی دیگر تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

وی مردمی بودن این حماسه را یکی از نقاط حائز اهمیت آن برشمرد و ادامه داد: حرکت مردمی توأم با بصیرت و دشمن‌شناسی از موضوعات نهفته در این حرکت بود که بار دیگر معرفت و ولایتمداری ایران اسلامی را به جهانیان اثبات کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان افزود: حماسه 9 دی نشان داد که مردم حضوری یکپارچه و به‌هنگام در دفاع از ولایت دارند و هیچ‌گاه از این مسیر عدول نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت این روز باید توأم با بصیرت‌افزایی و واقع‌بینی باشد، در تشریح این مطلب اظهار داشت: دشمن می‌خواست فضای واقعیت کشور را به سوی کژاندیشی و انحراف بکشاند که با روشنگری‌های رهبری و تبعیت مردمی این هدف آنان حاصل نشد.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه 9 دی روز غرورانگیزی است که همواره باید آن را گرامی داشت، افزود: دلبستگی به آرمان‌های نظام و رهبری عامل مهم خلق حماسه 9 دی بود که باید ابعاد و زوایای آن تبیین و تشریح شود.

*همدان 8 دی در دفاع از ولایت برخاست/بصیرت همدانی‌ها سرآمد است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سرآمدی مردم همدان در بصیرت و معرفت، حمایت خودجوش مردمی از نظام یک روز قبل از 9 دی را دلیل این ادعا دانست و ابراز داشت: حضور همه اقشار مردمی در این حرکت عظیم در دفاع از ولایت مهمترین موضوعی بود که در سطح استان به‌ویژه مرکز استان ملموس و مشهود بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان ادامه داد: این حرکت امتیاز خوبی برای استان همدان در نمایش بصیرت و معرفت دینی آن بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی حرکت مردمی همدان در هشتم دی 88 را بسترساز حرکت 9 دی ایران قلمداد کرد و ابراز داشت: انعکاس این اقدام در اذهان عمومی تأثیر گذاشت و شاید بتوان گفت یکی از عوامل خلق این حماسه عظیم برخاستن خودجوش استان‌هایی چون همدان بود.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه به‌مناسبت گرامیداشت این روز برنامه‌هایی در سطح استان به اجرا درمی‌آید، خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌ترین این برنامه‌ها سخنرانی سردار نقدی، رئیس بسیج مستضعفین در روز هشتم دی و سخنرانی سردار رادان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در روز نهم دی خواهد بود.

انتهای پیام/89002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول