اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی محقق شد

برپایی نمایشگاه توا‌نمندی‌ها و نوآوری‌های فازهای 4 و 5 پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: نمایشگاه توانمندی‌ها و نوآوری‌های تعمیرات پالایشگاه فازهای چهار و پنج پارس جنوبی برپا شد.

برپایی نمایشگاه توا‌نمندی‌ها و نوآوری‌های فازهای 4 و 5 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، نمایشگاه توان‌مندی‌ها و نوآوری‌های تعمیرات پالایشگاه فازهای چهار و پنج پارس جنوبی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

رئیس تعمیرات پالایشگاه سوم پارس جنوبی در آیین برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی نقش بی‌نظیری در تأمین گاز کشور دارد و به ویژه در سال تولید ملی شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای در این منطقه هستیم.

محمود بالنده افزود: استفاده از توان و تخصص نیروهای توانمند داخلی اهمیت زیادی دارد و در سال تولید ملی برنامه‌ریزی ارزشمندی برای تقویت تولیدکنندگان انجام شده است.

وی به اهمیت برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما در بخش تعمیرات پالایشگاه سوم با به‌ کارگرفتن دانش و توان فنی و روحیه‌ خلاق در راستای بومی‌سازی و در زمینه‌ ساخت تجهیزات و بهبود روش‌های تعمیراتی در فرآیند اجرای کار و با طراحی و ساخت ابزارآلات خاص که گاها در انحصار شرکت سازنده است؛ اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌اند.

بالنده گفت: متخصصان توانمند داخلی با استفاده از نرم‌افزارها، هم هزینه‌ها را به نسبت بسیار خوبی کاهش داده‌اند و هم این‌که از حداکثر ظرفیت علمی کارگاه استفاده کرده‌اند.

رئیس تعمیرات پالایشگاه سوم ضمن تشکر از مدیرعامل، مدیر عملیات و مجموعه‌ مدیریت مجتمع برای تلاش در تقویت روحیه‌ و پشتیبانی از همکاران واحدهای تعمیراتی خاطرنشان ساخت: همکاران تعمیراتی و بهره‌برداری با دستاوردهای چند سال کار در این مجموعه و با وجود پرسنل جوان توانسته‌اند به چنین نتایج بزرگی دست‌یابند، به ویژه در این شرایط حساس که نگذاشتند کم‌ترین اخلالی در تولید پایدار گاز به وجود بیاید که لازم است از این عزیزان تقدیر کنیم.

انتهای پیام/2451/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول