اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار روانسر مطرح کرد

شناسایی آفات اجتماعی مهم‌ترین ویژگی دانشجویان در عرصه کنونی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار روانسر گفت: شناسایی آفات اجتماعی و رفع آن‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانشجویان در عرصه کنونی است.

شناسایی آفات اجتماعی مهم‌ترین ویژگی دانشجویان در عرصه کنونی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراد باباخانی در نشستی با حضور صاحب‌نظران و صاحبان‌فکر و اندیشه شهرستان روانسر که به منظور بررسی راهکارهای رشد معنویت در دانشگاه‌های این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حرکت‌ها و فعالیت‌های علمى بهترین راه تحصیل، تحکیم و تقویت ایمان در دانشگاه‌ها است.

براساس گزارش فرمانداری، باباخانی با بیان اینکه اندیشه‌های ناب در قالب پژوهش‌ها پدیدار می‌شوند، افزود: رمز پیشرفت در همه زمینه‌ها انجام تحقیقات علمی و صحیح است.

وی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی، آخرین و قوی‌ترین حربه دشمنان علیه نظام است که استادان باید بیشتر در هویت بخشی به دانشجو همت بگمارند تا تأثیرگذاری‌شان مثبت و ماندگار باشد.

معاون فرماندار روانسر اظهار داشت: شناسایی آفات اجتماعی و رفع آن‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانشجویان در عرصه کنونی است.

باباخانی نقش تعلیم و تربیت در جامعه را مهم برشمرد و افزود: رشد و گسترش جوامع در سایه امنیت پایدار و توجه و اهتمام به مسئله آموزشی است.  

انتهای‌پیام/2700/م/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول