اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور البرز:

گسترش فرهنگ پژوهش مهم‌ترین گام دانشگاه پیام‌نور البرز است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان البرز با تأکید بر انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی توسط دانشجویان گفت: گسترش فرهنگ پژوهش مهم‌ترین گام دانشگاه پیام‌نور در استان البرز است.

گسترش فرهنگ پژوهش مهم‌ترین گام دانشگاه پیام‌نور البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، محمد غره ظهر امروز در نشست با پژوهشگران در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: توجه بر لزوم توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش یکی از مهم‌ترین مسائلی است که اساتید دانشگاه باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم هر روز کشور با توسعه و پیشرفت همراه باشد باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا نوجوانان و جوانان به سمت فرهنگ تحقیق و پژوهش سوق داده شوند.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور استان البرز در بخش پژوهش توانسته در بین 31 دانشگاه مقام اول را به خود اختصاص دهد افزود: کسب این رتبه نتیجه ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش است.

غره تأکید کرد: از ابتدای فعالیت این دانشگاه، موفق شده‌ایم در بخش پژوهش حائز رتبه‌های برتر شده و در تربیت محققان و پژوهشگران نمونه گام برداریم.

وی گفت: این دانشگاه با چاپ دو مجله پژوهش در رشته‌های کشاورزی و تربیت بدنی نیز موفق شده است گامی به سمت ترویج تحقیق و پژوهش بردارد و دانشجویان این دانشگاه را به سمت انجام فعالیت‌های پژوهشی سوق دهد.

این مسئول گفت: برای اینکه در بخش فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی ارتقا یابیم آزمایشگاهی را برای رشته‌های فنی مهندسی راه‌اندازی کردیم که تاکنون این آزمایشگاه و تجهیزات آن توانسته نقش موثری را در انجام فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان داشته باشد.

دانشگاه پیام‌نور استان البرز حدود 21 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول