اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کمک به قشر نیازمند و محروم صورت گرفت

برگزاری طرح «کوچه گردان عاشق »در یکی از روستاهای محروم گناباد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با هدف کمک به قشر نیازمند و محروم و با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد، طرح کوچه گردان عاشق برگزار شد.

برگزاری طرح «کوچه گردان عاشق »در یکی از روستاهای محروم گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، ابوالفضل قدیمی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناباد اظهار داشت: با هدف تقویت روحیه کمک و ایثار بین دانشجویان و کمک به قشر نیازمند و محروم و به همت بسیج دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، طرح کوچه گردان عاشق انجام شد.

وی بیان داشت: در این طرح که در روستاهای محروم و به مناسبت‌های خاص برگزار می‌شود، دانشجویان در یک روز خاص غذای رزرو شده خود را به صورت خام به این امر خداپسندانه اختصاص داده و در آن روز با زبان روزه به مشارکت در این طرح می‌پردازند.

وی افزود: طرح کوچه گردان عاشق با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی این دانشگاه در روستای نوده میرمحراب واقع در 30 کیلومتری غرب گناباد برگزار شد.

قدیمی‌فر بیان داشت: در این طرح سبدهای کالای غذایی و بهداشتی اهدایی دانشجویان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بین نیازمندان این روستا توزیع شد.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول