اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهمن ماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش دانشجویان و طلاب دینی کمیته امداد خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از برگزاری همایش دانشجویان و طلاب دینی کمیته امداد با عنوان « سبک زندگی، تمدن‌سازی نوین اسلامی » در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری همایش دانشجویان و طلاب دینی کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید عبدالرضا رحیم‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اهداف برگزاری این همایش شامل تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنایی اقشار دانشجو با فرامین‌های مقام معظم رهبری ،شناسایی دانشجویان مستعد و خلاق، تقویت باورهای دینی و حفظ هویت فرهنگی و ارزشی، ارتقای آگاهی‌های اجتماعی و فرهنگی و برنامه‌ریزی درباره جهت‌گیری‌های صحیح فکری و ارزشی دانشجویان است.

وی با اشاره به زمان این همایش در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری افزود: از محورهای این همایش می‌توان به  مفهوم‌شناسی سبک زندگی در معارف اسلامی، ضرورت گفتمان‌سازی مفهوم سبک زندگی، آسیب‌شناسی وضع موجود سبک زندگی، علت‌یابی پیشرفت در سبک زندگی و چگونگی شکل‌گیری و شیوه زندگی اشاره کرد.

رحیم‌زاده اظهار کرد: تبیین ماهیت و باطن واقعی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی،چاره‌جویی و ارائه راهکار جهت رفع آسیب‌های موجود در سبک زندگی در ایران ،محورهای اساسی فرهنگ صحیح و مصادیق رخنه سبک زندگی در مظاهر زندگی ایرانیان از دیگر محورهای برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

این مدیر فرهنگی تصریح کرد: این همایش با فراخوانی مقاله از سوی دانشجویان درباره موضوعات فوق برگزار می‌شود که پس از داوری مقالات رسیده، به 10 مقاله برتر جوایزی اهدا می‌شود که این جوایز برای نفرات اول تا سوم شامل 4 میلیون ریال ،نفرات چهارم تا ششم 3 میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم 2 میلیون ریال خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: محور مقالات ارائه شده هر دانشجو باید بر اساس بیانات مقام معظم رهبری و مطابق با استانداردهای مقاله‌نویسی باشد.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول