اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری آیین اختتامیه

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی و پویانمایی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی و پنجمین جشنواره پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی و پویانمایی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اختتامیه این جشنواره‌ها که عصر امروز با حضور مسئولان استانی در محل کانون برگزار شد، فیلم مستند «برکت خدا» به تهیه‌کنندگی محمد فرجی از کانون شماره یک اردبیل رتبه اول را به دست آورد.

در بخش پویانمایی رتبه اول به الهه سیفی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک اردبیل رسید که این برگزیده به خاطر ساخت دو فیلم «هفت سیخ و خداوند گناهکاران را دوست ندارد» برگزیده معرفی شد.

در بخش پویانمایی نیز در قسمت مربیان رتبه اول به فیلم «قلقل کدو» از خلخال به تهیه‌کنندگی زهرا محیطی رسید.

در جشنواره قصه‌گویی بخش آزاد نیز لیلا نظمی منتخب اول شد و حبیبه کریمی برگزیده جشنواره قصه‌گویی توانست رتبه ممتاز را به دست آورد.

در بخش راه‌یافتگان به مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی نیز شکرالله سیف‌اللهی، مهدی علی‌قلیزاده، سارا وطن‌خواه، فاطمه برمال، لیلا جعفری و یوسف روزگاری به جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی که در بوشهر برگزار می‌شود، راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراسم گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره‌ها آن هم در سطوح کودکان و نوجوانان به فعلیت رساندن استعدادهای نابی است که در حوزه‌های مختلف در این گروه سنی وجود دارد.

ودود علیش‌پور در ادامه افزود: در این جشنواره و در بخش قصه‌گویی بیش از 31 اثر به مرحله استانی راه یافته بود که 9 نفر به عنوان قصه‌گویان برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

وی تصریح کرد: ‌در بخش پویانمایی نیز از 48 اثر ارسالی به دبیرخانه از منتخبان شش اثر تجلیل شده و برگزیدگان در بخش منطقه‌ای حضور می‌یابند.

انتهای پیام/62001‌/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول