اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان شمالی:

آثار قصه گویی کانون پرورش فکری ارتقا یافته است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ارتقای آثار قصه گویی کانون پرورش فکری را از ویژگی‌های این دور از جشنواره قصه گویی این مرکز عنوان کرد.

آثار قصه گویی کانون پرورش فکری ارتقا یافته است

سیدعلی ارکانی‌فرد پیش از ظهر امروز در حاشیه دومین روز از برپایی جشنواره قصه گویی خراسان شمالی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این جشنواره دو روزه در استان با شرکت 40 قصه گو در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افراد برتر این جشنواره امشب هم‌زمان با شب یلدا مشخص خواهد شد، افزود: چهار اثر قصه گویی از میان این آثار که به صورت حضوری و ضبط شده در استان به اجرا در آمده انتخاب و برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای بوشهر معرفی خواهند شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی تصریح کرد: موضوعات بازنویسی جشنواره قصه‌گویی داستان‌های کهن مرزبان‌نامه‌، کلیله و دمنه و منطق‌الطیر است.

ارکانی‌فرد اضافه کرد: فراخوان این جشنواره در مهرماه امسال از سوی کانون استان برای برگزاری مرحله مقدماتی منتشر شد، که در مجموع 78 نفر آثار خود را به جشنواره قصه‌گویی استان ارائه کرده که از میان این آثار 40 اثر به بخش استانی راه یافته است.

به گفته وی، گسترش فرهنگ قصه‌گویی، معرفی قصه‌گویان برتر و تولید متون مناسب قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول