اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان:

نتایج مرحله استانی قصه‌گویی اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: نتایج مرحله استانی شانزدهمین جشنواره قصه گویی اصفهان معرفی شد و استقبال بالا از این جشنواره نشان دهنده لزوم فرهنگ سازی قصه گویی در خانواده‌های اصفهانی است.

نتایج مرحله استانی قصه‌گویی اعلام شد

حامد عسگری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از اعلام نتایج شانزدهمین جشنواره استانی قصه‌گویی در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: پس از برگزاری جشنواره قصه‌گویی در 27 و 28 آذرماه، از مجموع 43 نفر شرکت کننده 14 نفر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند.

وی افزود: مرحله منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره قصه‌گویی دی ماه سال جاری در بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در ادامه بیان داشت: اسماء آقا بیگی، مریم امینی، رویا بهارلو، سمیه پسندی، مهدی رحمانی، الهام رضازاده، نرجس شمس آبادی، ملیحه صفایی، زینت‌السادات فاطمی، اعظم اسمی، قاسم محمدی و مریم یزدان‌پناه به عنوان قصه گویان برتر استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه، این جشنواره بسیار پرشور برگزار شد و استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمد، گفت:  استقبال زیاد نوجوانان از این جشنواره نشان داد که برنامه‌های قصه‌گویی باید بیشتر برگزار شود، زیرا علاقه‌مندان زیادی دارد.

عسگری‌فر گفت: این جشنواره همچنین در بخش نوجوان قصه‌گو داشت که هیئت داوران در بخش نوجوان فهیمه آدم زاده، سمیرا آذری‌پور و مهدی رحمانی را انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: برنامه‌های جنبی این جشنواره از جمله قصه‌گویی در مدارس مناطق محروم استان اصفهان نیز برگزار شد که نشان دهنده گستردگی این جشنواره در سطح استان بوده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان تصریح کرد: طبع لطیف ایرانی در طول تاریخ مفاهیم ارزشی و اجتماعی خود را در قالب‌های گوناگون از جمله قصه‌گویی برای نسل‌های آینده به یادگار  گذاشته است، و به همین دلیل باید از این سرمایه‌های جاودانه استفاده کرد و آنها را خانواده‌های ایرانی نهادینه ساخت.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت فعالیت‌های قصه گویی در مراکز فرهنگی هنری کانون و گسترش این فرهنگ در کشور و معرفی قصه‌گویان برتر ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول