اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه خبر داد

استفاده 190 هزار نفر از ناوگان اتوبوسرانی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه گفت: روزانه 190 هزار نفر از مردم زنجان از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌کنند.

استفاده 190 هزار نفر از ناوگان اتوبوسرانی زنجان

شهرام فرحبخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به راه‌اندازی سیستم کارت بلیط در اتوبوس‌های زنجان و حومه اظهار داشت: راه‌اندازی این نوع خدمات به منزله انقلاب در ارائه خدمات محسوب می‌شود.

وی از صدور 30 تا 35 هزار کارت بلیط اتوبوس در شهر زنجان خبر داد و افزود: این طرح با توجه به مزایایی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه توقف رد و بدل شدن پول و صرفه‌جویی در زمان را از جمله مزایای استفاده از کارت بلیط عنوان کرد.

*دفاتر پیشخوان جدید شارژ کارت راه‌اندازی می‌شود

وی از راه‌اندازی دفاتر جدید پیشخوان شارژ کارت‌های اتوبوس در زنجان خبر داد و گفت: چهار دفتر شارژ کارت بلیط‌های اتوبوس در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

فرحبخشیان تعداد دفاتر پیشخوان شارژ کارت بلیط‌ اتوبوس در دست راه‌اندازی را چهار دفتر اعلام کرد.

وی اضافه کرد: محل‌های ایجاد دفاتر پیشخوان شارژ کارت بلیط‌های اتوبوس بعداً اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مشکلات موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس تصریح کرد: مشکلات موردی در این ناوگان وجود دارد که لازمه حل آن جایگزین کردن اتوبوس‌های جدید است.

*فعالیت 170 دستگاه اتوبوس در زنجان

وی از فعالیت 170 دستگاه اتوبوس در زنجان و حومه خبر داد و گفت: سازمان آمادگی جذب سهمیه‌های اتوبوس در نظر گرفته شده برای زنجان را دارد.

فرحبخشیان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اینکه کیفیت خدمات ناوگان اتوبوسرانی با چند دستگاه ارتقا می‌یابد، گفت: هر چند سازمان اتوبوسرانی در حال حاضر کمبودی ندارد ولی با وارد شدن 30 دستگاه به ناوگان خدمات این ناوگان بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/73004/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول