اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری:

محصولات فاقد نشان استاندارد در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد قطعات از سطح نمایندگی‌های استان جمع آوری خواهد شد.

محصولات فاقد نشان استاندارد در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‎شود

علی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در پی بازرسی از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز، 17 مورد بازرسی در این استان انجام شد.

این مسئول افزود: کارشناسان این اداره‌کل اقدام به بازرسی و کنترل قطعات مورد استفاده در نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو در سطح استان کرده است.

نظری خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها مشخصات فیزیکی خودرو، مشخصات نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش و قطعات و مجموعه‌های فنی مجزا و سیستم‌های به کاررفته در خودرو و انبار نمایندگی خودروساز مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد قطعات از سطح نمایندگی‌های استان جمع‌آوری خواهد شد.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های در حال توسعه کشور به شمار می‌رود که رعایت استاندارد در موارد مختلف از جمله صنعت و معدن، کشاورزی و شیلات، تولید و بسته‌بندی آب‌های زیرزمینی و معدنی و نیز عمران می‌تواند حرکت رو به رشد این استان را به سمت توسعه شتاب بخشد.

نظری همچنین بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ استاندارد در جامعه تأکید کرد و متذکر شد: بدون شک یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در راستای ارتقای کیفی کالا و خدمات و همچنین توسعه پایدار اقتصادی کشور همراهی مردم است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: مردم می‎توانند با خرید کالاهای ایرانی با توجه به نشان استاندارد و یا خرید نکردن کالاهای خارجی و همچنین کالاهای بی‌کیفیت و غیر استاندارد در این زمینه نقش مهمی داشته باشند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول